tirsdag den 4. januar 2011

Miten tehdä hyvä Gaming Sequel

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/fC5ZPDypamQ/story01.htm:
Kantor48 kirjoittaa "Nykymaailmassa rakentamaton pelaamista jatko ja tyydyttyneistä franchising, Arthur Kabrick tarkastellaan paras ja huonoin jatko lähihistoriassa, ja vertaa muutoksia he ovat tehneet sen kaavat niiden toimilupia. Näin hän päätyy luettelo oppitunneista, että pelin kehittäjä luoda jatko tulisi noudattaa, jos suinkin mahdollista, jotta uusi peli on tehostettava, eikä askel sivuttain tai, kuten joissain tapauksissa, eroamaan. kriteereihin kuuluu varmistaa Peli ei viettää liian paljon aikaa kehittäminen, päivittäminen tekniikka, ja yrittää olla muuttamatta kehityksen tiimi, samoin kuin on varottava muuttaa peruskaavaa niin paljon, että fanit franchising ovat vieraantuneet. "

Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar