mandag den 24. januar 2011

Tietokone Incident Response ja Product Security

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/5Mgm6AHSFbY/Computer-Incident-Response-and-Product-Security:
brothke kirjoittaa "Kun joku soittaa 911 ja paniikki ilmoittaa hätä, muutamassa sekunnissa lähettäjä tietää missä puhelu tulee, ja apua on usein vain pienen matkan päässä. Kun se tulee Tietoturvaloukkausten usein yritykset eivät ole yhtä joustavampia kykyä reagoida nopeasti. Otetaan esimerkiksi TJX Cos tietomurto, jossa epävarma langattomien verkkojen vaarantuisi kuukausia, paljastaa miljoonia Henkilökohtaiset ennätykset, ennen kuin ne selvitettyä ja lopulta vakuutena. Kun tietoisia asiasta, se otti TJX lisää muutaman kuukauden, kunnes tilanne oli täysin hallinnassa ja turvattava. Tietokone-Incident Response ja Product Security, kirjailija Damir Rajnovic antaa lukijalle erinomaisen ja käytännön opas perusteet rakentamista ja ylläpitoa turvallisuuden Incident Response Team. Kirja keskittyy saamaan lukija vauhtiin mahdollisimman nopeasti ja on täynnä arvokasta reaalimaailman ja omakohtaista ohjausta. " Lue loppuvuoden Ben katsaus.

Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar