LesterMoore kirjoittaa "japanilainen yritys Sumitomo Electric Industries on kehittänyt uuden materiaalin, jonka he uskovat voivat merkittävästi parantaa kapasiteettia EV paristoja. Materiaali on eräänlaista huokoista alumiinia kutsutaan alumiini-Celmet." "Positiivinen elektrodi Kokoojavirtaliitin vuonna perinteisen litium-ioni toissijainen akku on valmistettu alumiinifoliosta, kun taas negatiivinen elektrodi Kokoojavirtaliitin on valmistettu kupari folio. Vaihtaminen alumiinifoliota alumiinia Celmet määrää lisäävä positiivinen aktiivista ainetta pinta-alayksikköä kohti . Sumitomo Electric oikeudenkäynti laskelmat osoittavat, että jos auto laivalla akut, korvaaminen nostaa akun kapasiteetti 1,5-3 kertaa. Vaihtoehtoisesti muuttamatta kapasiteettia, akun tilavuus voidaan vähentää kolmannekseen kahteen kolmasosaan. Nämä muutokset varaa nämä etuudet kuin vähentää jalanjälki kotikäyttöön varastointi akkuja tuottamasta sähköstä aurinkoenergian ja muiden luonnollisista lähteistä, sekä polttokennojen. "
Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar