søndag den 17. juli 2011

Miksi TV Yritykset voisivat vähempää välittää Alkuperäinen Online Video

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/e7M-5Lr73mQ/:

Toimittajan huomautus: seuraava vieras viesti oli kirjoittanut Ashkan Karbasfrooshan, perustaja ja toimitusjohtaja WatchMojo .


Nousu ja lisääntyminen kaapeli kasvoi koko piirakka televisioon, jolloin verkkojen kanssa suurempia yrityksiä, vaikka niiden osuus pie kutistunut.


Vaikka verkko-to-kaapeli muutos oli evolutiivinen, televisio-to-Web siirtyminen on vallankumouksellinen. Siitä huolimatta, TV perinteinen mediayhtiöt (TMCs) veikkaat että Web on vain jakeluverkon pistorasiaan, joka lisää ulottuvilta ja mahdolliset tulot omaisuutensa ja kasvattaa liiketoimintaansa kun pöly laskeutuu.


Onko tätä strategiaa kannattaa jää nähtäväksi. Onhan Web tehnyt musiikkibisneksessä tehokkaampaa yksi, mutta teollisuus supistui suhteen liikevaihtoon ja voittoon. Joka tapauksessa, kun taas TMCs ovat flirttaili made-for-Web-ohjelmointi (mitä kutsun "Premium sisältö"), he ovat aina gravitated takaisin tehty televisio-ja teatteriesityksiä sisältö (mitä kutsun "Super premium") .


Esimerkiksi Viacom investoineet Vice n VBS.tv takaisin vuonna 2007 , mutta sen jälkeen niitä yhteistyössä investoinut Epix yhdessä MGM ja Lionsgate. Lionsgate itse panostanut 21.400.000 dollaria vuonna Tauko Media 42%: lla optio ostaa loput 58.000.000 dollaria. Jos online video oli yhtä mainio kuin vahvistimet sanovat, ei Lionsgate oli jo käyttänyt optiotaan? Tauko Media on tosiasiallisesti suoritettuja melko hyvin ja veistetty mukava markkinarako itsensä miesten online video luokassa, mutta TMCs, numerot ovat aineettomia.



Mahdollisuuksien videosisältöä startup jotka ymmärtävät kangas Web


Itse asiassa suurin osa maksullista sisältöä on luonut uuden median startups. Virhe Jotkut näistä ovat tehneet on ollut rakentaa perinteiseksi Media Company päälle Internet, mikä on silkkaa hulluutta ja resepti pirstaleina egot ja hukkaan miljoonia. Ripe Entertainment paloi läpi 40.000.000 dollaria ja sai taakseen sekä pääomasijoittajien (Rho Ventures ja Columbia Capital) ja TMCs (Hearst Televisio ja Time Warner). Raising 25 dollaria-50M rakentaa sisältöä liiketoimintaa verkossa on huono strategia, jossa sitä paremmin "execute" pahin pois sinulta.


Itse asiassa, vaikka tämä vallankumouksellinen muutos merkitsee mahdollisuutta joillekin startups, joku joka on yllättynyt TMCs haluttomuus keskittyä keskeistä sisältöä joko olemalla harhainen tai vilpillinen: siellä on aivan nolla taloudellinen kannustin tai perustelut TMCs kokeilla, saati investoitava voimakkaasti, premium-sisältöä. Myönnettäköön, tämä on Innovator dilemma parhaimmillaan, mutta se on yksi asia kysymys TMCs varten arastellut laittaa offline-ohjelmointi verkossa jahdata penniä, se on toinen todella ihmetellä, miksi he eivät panosta made-for-Web-ohjelmointi, joka on nolla nykyisten franchise ja pitoa. Miksi vaivautua?


Tapa kannustaa heitä, kaverit


Kaikista yrityksistä, jotka ovat saaneet rahoitusta tai sijoitetaan premium-sisällön , vain muutama on ollut poistumistiet:



  • LX.tv osti NBC Universal ja nyt myös niiden sisällön luomiseen varsi taksit ja paikalliset tytäryhtiöt NY ja LA;

  • Wallstrip osti CBS ja pohjimmiltaan sammuta. Huomatkaa, CBS ollut mitään liiketoimintaa ostamalla Wallstrip (TheStreet olisi


Ingen kommentarer:

Send en kommentar