søndag den 17. juli 2011

Asiakas kysyy laskuerittelyn, Verizon kertoo hänen saada Subpoena

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/lpEFhuRijvo/Customer-Asks-For-Itemized-Bill-Verizon-Tells-Her-To-Get-a-Subpoena:

suraj.sun kirjoittaa tähän lainaus artikkeli osoitteessa Techdirt: "nainen, joka kutsui Verizon yrittää tutustua 4,19 dollaria hän syytetään kuusi paikallispuhelut, kertoi Verizon reps että ainoa tapa se antaisi hänelle laskuerittelyn oli saada asianajaja ja on asianajaja saa haasteen pakottaa Verizon paljastaa tietoja. Sen sijaan nainen meni oikeuteen (yksin) ja tuomari kertoi Verizon (. docx) luovuttamaan laskuerittelyn info . "Se on perusasia Reilun liiketavan että kuluttajien olisi voitava ottaa yhteyttä apuohjelma noin maksun Bill ja oppia, mitä maksu koskee, ja tietää, että maksu oli sovellettu oikein. vain todentaminen, että Verizon todistaja voisi Tarjoamme että maksu kuten [asiakkaan] 4,19 dollaria mitattu käyttömaksu oli tarkka ja laskutetaan oikein oli hänen uskonsa tarkkuutta Verizon tietokonejärjestelmään. Ainoa tapa, että Verizon toisi tietoa menneisyyden maksu vastauksena kuluttajien kysely oli edellyttävät, että asiakas palkata asianajaja ja haasteen oman käyttötietoja. By ole kohtuullisen elintason tämä voitaisiin pitää kohtuullisena asiakaspalvelua. "


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar