mandag den 18. juli 2011

Publicis Buys Social Media Agency Big Polttoaine

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/-8ewmvzqMiY/:

Publicis Groupe , yksi suurimmista viestinnän yritysten maailmassa, on hankkinut 51 prosenttia New Yorkissa toimiva sosiaalinen mediatoimisto Big Polttoaine kanssa mahdollisuus lisätä osallistumistaan ​​100 prosenttiin vuodesta 2014.


Big polttoaine linjassa alle Publicis " VivaKi organisaatiota ja toimia strategisesti "sosiaalinen media center" joidenkin muilta ominaisuuksiltaan, eli digitaalisten virastot Digitan, Razorfish, Starcom MediaVest Group ja Zenith Optimedia.


Taloudellisia ehtoja käsitellä ei julkistettu.


Meidän tulisi huomata, että Ad Age ilmoitti , että Publicis oli puhuu ostaa Big Polttoaine viime viikolla.


Yli 170 työntekijää, Big Fuel on "pure-play" sosiaalisen median virastolle 2011 tuloja arvioidaan nousevan lähes 30 miljoonaa dollaria. Virasto tarjoaa strategista neuvontaa ja luova, jakelu, hallinta ja analytiikka palveluita yrityksille, kuten GM, T-Mobile, Microsoft ja Philips.


Publicis Groupe, joka on listattu Euronext Paris Exchange, työllistää noin 50000 kanssa toimintaan ulottuu 104 maasta.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar