søndag den 11. september 2011

Kysy Slashdot: Mistä voin ostaa Legal Game ROM?

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/dBNXLEQ2UV0/Ask-Slashdot-Where-Can-I-Buy-Legal-Game-ROMs:

PktLoss kirjoittaa "Olen kiinnostunut rakentamaan arcade kone, seuraavat jalanjälkiä CMdR Taco monien muiden joukossa. Tilaajan kaikki kiinnostuneet piratismi, minun täytyy löytää jostain ostaa pelejä. StarROMs käytetään olla sellainen asia Olin etsimässä, joskin uskomattoman lyhyt luettelo. MAME ihmisillä on muutama saatavilla ilmaiseksi (ei-kaupallinen), mutta tämä ei aio Sate minun tarpeisiin. Siellä koko mökki teollisuus tukee tätä tavoitetta. Ihmiset ovat valmiita myymään minua suunnitelmia, sarjat, napit, ohjaussauvoilla, lasi telttakatokset, ja koko koneita. Se on fantastinen, mutta mistä saan pelejä? En suostu uskomaan, että koko tämä teollisuus on rakennettu piratismi. "


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar