søndag den 9. oktober 2011

(Perustaja Stories) Birchbox: auttaa ihmisiä "Etsittävä He eivät tienneet, he halusivat"

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/02R4R5teZWM/:

BB Sequence 4 Key Ch#5C7192.mov

II osassa Chris Dixonin interivew kanssa Birchbox perustajat Hayley Barna ja Katia Beauchamp, Dixon kysyy Birchbox sopii mitä voidaan pitää suuntausta tilauksen kaupan.


Beauchamp uskoo he tekevät, kun taas Barna huomauttaa, että "on olemassa paljon erilaisia ​​makuja" liittymän. Vertaamalla itseään Diapers.com, Barna sanoo Diapers.com ratkaisee "mukavuus" ja "täydennystä" vaikka Birchbox tarjoaa tapa ihmisiä "löytää mitä he eivät tiedä he halusivat." kolme keskustella muiden yhtiöiden miehittää vastaavanlainen tila kuten kuten ShoeDazzle ja BeachMint .


Tunnustaen niiden yhtiön liiketoiminnan malli toimii, ja voisi laajentaa myydä tuotteita ulkopuolella kauneus tarvikkeita, Beauchamp sanoo Dixon he valitsivat nimen Birchbox voidakseen tarjota joustavuutta niiden käyttäjille. Esimerkiksi Barna sanoo "Olemme jo testanneet ei kauneudenhoitotuotteet", kuten "teetä tai kaakaota tai paikallaan."


Jatkavat keskustelua alla oleva video, Dixon kysyy haasteista kasvaa nopeasti. Beauchamp sanoo yksi haasteista oli, "odotimme hieman liian pitkä palkata ja se on aivan kuten tämä noidankehä sinulla ei ole aikaa palkata, koska olet todella busying tekevät kaikkensa, mutta tietenkin jos olet palkannut sinulla olisi enemmän aikaa. "


Keskustelu kääntyy sitten puhua tilaus tulossa uusi Päivän tarjoukset liiketoimintamalli, ja kysymyksiin, joita se (tulvinut kilpailijoiden esimerkiksi). Beauchamp vastaa tämä on heidän mielensä, mutta tuntuu osittain Birchbox n eri "ääni" ja "persoonallisuus" tarjous defensibility.


Varmista sekä videoita lisänäkökohtia sekä osa I tämän haastattelun . Menneet jaksot perustaja tarinoita Kutsuttuina olivat Ben Lerer, Kevin Ryan ja Lauren Leto täällä .


Ingen kommentarer:

Send en kommentar