onsdag den 5. januar 2011

Miksi BioWare's Star Wars MMO voi jo olla liian myöhäistä

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9GO42lZhtIA/story01.htm:
Koska ilmoitus Star Wars: The Old Republic, monet pelaajat ovat toiveikkaita, että sen suuri budjetti, kunnioitetaan kehitys joukkue ja rikas maailmankaikkeuden riittää antamaan todellinen haaste WoW Juggernaut. Lausunnon nappula 1UP tekee niin, että BioWare on mahdollisuus tehdä niin saattaa olla jo ohitettu. Lainaten: "Vaikka EA ja BioWare Austin on hevosvoimia tarvitaan ainakin piirtää vaikka World of Warcraft kuitenkin, mitä olemme nähneet tähän mennessä on ollut huolestuttavan tavanomaisen - jopa yleinen - koska miljoonat ovat kaadetaan kehitystä. Take aukko alueet noin Tython, joka Mike Nelson kuvaa hänen viimeisimmän esikatsella olevan "alkeellinen" koska ne jossain määrin yleinen, jauhaa perustuva pyrkimys design. Juoksentelee tappaa tietty määrä "Flesh Raiders" suhteellisen rauhallinen kylä ei vaikuta erityisen eeppinen, mutta se reitti BioWare Austin näyttää ottavan avaamisen kanssa alat Jedi - mikä on varmasti suosituin luokissa Old Republic on julkaistu. ... todellinen huoli, ei kuitenkaan ole niin paljon pyrkimys suunnittelun ja BioWare Austin ilmeistä valmiutta toimia seuraa johtajaa ". Aina jotain tulee iso hitti - oli se elokuva, peli tai kirja - on aina hullun ryntäily kopioida kaavan, World of Warcraft: n tapauksessa, että hullun ryntäily on jatkunut jo kuusi vuotta. "

Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar