mandag den 9. maj 2011

Apple tuotemerkin arvo on 153 miljardia dollari, scoots ennen Google ykkössijasta

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://www.engadget.com/2011/05/09/apple-brand-valued-at-153-billion-scoots-ahead-of-google-for-f/:


Mikä on maailman arvokkain kuluttaja-päin brändi? Jos haluat pyytää kaverit takana BrandZ tutkimuksen missään vaiheessa neljän viime vuoden aikana he ovat sinulle " Google ", mutta vuonna 2011 heidän vastauksensa on muuttunut. Apple on nyt kuumin omaisuuden suhteen kuluttajien liikearvon ansaita arviolta arvostus 153300000000 dollaria ja johtava pakkaus, joka sisältää tykkää Coca-Cola, BMW, HSBC, ja Disney. Teknologian alalla oli erittäin vahva koko vuoden, Facebook brändin paranee arvon huikea 246 prosenttia (dollaria 19.1b) ja Amazonin tulossa maailman arvokkaimmista kauppias (at $ 37.6b) huolimatta, joilla ei ole todellista myymälöissä. Valitettavasti oli noin Downers liikaa, sillä Nintendo menetti 37 prosenttia sen brändin arvo viime vuonna Nokia laski 28 prosenttia, ja BlackBerry Marque katsottiin 20 prosenttia vähemmän mahtava kuin ennen. Punch lähde linkkiä saadaksesi lisätietoja.



[Kiitos, Bruce]

Apple tuotemerkin arvo on 153 miljardia dollari, scoots ennen Googlen ensimmäinen sija alun perin ilmestynyt Engadget Ma, 09 toukokuu 2011 03:02:00 EDT. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .



Permalink Bloomberg | lähde BrandZ Top 100 arvokkaimmaksi Global Brand [PDF] s | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar