mandag den 9. maj 2011

Joten, olen taas hermona. Addiction on helvetin Thing

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ap8zbdW58QU/:

Takaisin elokuussa viime vuonna, pieni määrä median fanfaari, en lopeta Twitter ja joka toinen sosiaalinen verkosto.


Tuolloin olin keskellä tehdä lopullista muokkausta Upgrade sekä kirjoittaa kolme saraketta viikossa. Joku joka tekee elävä kirjoittaa itsestään, selitin, viserrys on valtava häiriötekijä palkkatyöstä. Se on myös, kuten olen havainnut , kun tutkii kirja, kohtalokas hyvän kirjanpidon: luoda merkkijono katkaisua, Kontekstittomien päivityksiä, eikä sellainen johdonmukainen kerronta saatat löytää blogin.


Niille, jotka ehdottivat En yksinkertaisesti leikata minun kimittää käytöstä, eikä lopettaminen kylmä kalkkuna totesin minun taistelee juominen. Hieman, säälittävää totuus on, olen kirotut riippuvuutta persoonallisuus, kaikki tai ei mitään-ajattelutapa, joka on mukaillen Homer Simpson, syy ja ratkaisu kaikkiin ongelmiini.


Ja niin lopetin Twitter.


Nopeasti eteenpäin kahdeksan kuukautta, minun kirja valmis vapauttamaan ....


(Huora-plug: UK / Euro pokkari on saatavilla Amazon nyt , Euro syttyä painos seuraa tällä viikolla - US lukijat voivat tilata nidottu ilmaisen kansainvälisen merenkulun tästä )


... Ja kuukauden mittainen matka Las Vegasiin näköpiirissä, minut kutsuttiin kirjoittamaan päivittäin päiväkirjaa varten Huffington Post. Ja kuten kaikki HuffPost tekijät, olin odotetaan työ kimittää huomioon niin, että lukijat voisivat lähettää minulle palautetta, pahoinpitelyn tai mikä se on, että HuffPost lukijat käyttää kimittää lähettää.


Tiesin mitä tapahtuisi tietenkin. Tilaaminen minua jälleen Twitter kuukausi on kuin tilaus minua menemään takaisin juominen tunti. Toki toinen, kuukautta myöhemmin, minun Vegas matka on ohi, mutta minun kimittää riippuvuus on palannut kostamaan: lähes 1000 tweets viime kuussa.


Kuten myös minun juominen päivää, olen ympäröimänä mahdollistajana. Oma tiedottaja, Jess, on riemuissaan jstk lisämateriaalia kanava minun palata Twitter tarjoaa (pari hyvin ajoitettu tweets pomppi kirja top-50 matkustaa kirjojen kirjoittaminen Amazon UK , mitä se tarkoittaa). Samaan aikaan, ystäväni tyytyväinen minun palata pienoisen noin junia , Criss Angel ja mitä muuta puoli muotoiltu ajatus flits läpi aivoni, ja olen varma, että jopa minun viholliseni ovat kasvattivat vielä pari tusinaa asioita päivä vihata minua.


Nopeus, jolla minun kimittää riippuvuus on palannut tehdään merkittävämpää se, että - kuten olen kirjoittanut ennen - en todellakaan ole ohi. Tässäkin tapauksessa on yhtäläisyyksiä minun muiden suurten riippuvuus: ihmiset usein kysyvät minulta, onko minulla silti haluta alkoholia, mutta totuus on, että suurimman osan ajasta en. Kun olin juominen, en voinut kuvitella saada läpi stressaava päivä - tai stressittömän päivän tai minkä tahansa muun päivän - ilman mahdollisuutta olutta. Viikon tai kaksi lopettaa, vaikka en voinut ymmärtää, mitä kaikki häly oli kyse. I wa


Ingen kommentarer:

Send en kommentar