lørdag den 16. juli 2011

Applifier Hits 100 miljoonaa Asentaa tuo sosiaalinen peli Discovery Bar matkapuhelimeen

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AbeOsAGl2TI/:

Applifier , rajat myynninedistämistarkoituksessa verkosto sosiaalinen pelien julkaisijat, ilmoitti tänään, että se on toimittanut yli 100 miljoonaa Peli asentuu ilmaiseksi Facebookissa. Käynnistettiin vuonna 2010, Applifier esitetään lähetystyöhön auttamaan pelin kustantajat uusia käyttäjiä ja saada pelejä löydettiin sosiaalinen verkosto, ja on sen jälkeen kasvanut kuin rikkaruoho. Nyt liittäminen yli 800 pelejä, Applifier julkaisijat työkaluja edistää pelinsä koko verkon yli 150 miljoonaa kuukausittaista aktiivista käyttäjää, kautta kirjanmerkkejä ja uudelleenkohdistaminen, ja "Suositellut spots".


Tietenkin Parasta Applifier on, että kehittäjät eivät maksa mitään käyttää palvelua, he voivat hyödyntää käynnistyksen maksettu käyttäjän hankinnan kampanjoita lisäämällä vain 5 riviä HTML omaan Facebook-sivuja tai selain peli.


Aivan kuten se on Webissä, mobiilipelien tilaa on tulossa täynnä pelejä, ja pelaajat etsivät aina uusia pelejä teroittaa niiden ruokahalu, joten tänään Applifier käynnistänyt rajat edistäminen ratkaisu hahmottaminen. Android on asetettu pudota myöhemmin tänä kesänä. Kuten sen verkkoversio, Applifier Mobile on ilmainen. Mobiiliversio näyttää suositella pelejä sen baari, jossa napsauttamalla käyttäjät voivat saada lisää tietoa pelistä tai haluat nähdä muita pelejä.


Se on hyvä tapa pelaajille löytää uusia pelejä ja kustantajat voivat olla tapa pelinsä olevan löydettiin tungosta mereen sosiaalisen pelejä. Se on samanlainen malli App Storen "Esittelyssä olevat ohjelmat", joka on oikeastaan ​​yksi harvoista vaihtoehdoista App kehittäjät ovat yritetään päästä niiden apps löydetty iOS lisäksi menot tonnia rahaa markkinointiin ja julkisuutta. Pienemmät peli päättäjät eivät pääse niitä erilaisia ​​rahastoja, ja niin Applifier ilmaista käyttövalmis alusta tarjoaa erinomaisen vaihtoehdon.


Koska Apple äskettäin kielsi pay-per-install kannustetut apps App Storesta, että Applifier ei maksa sen käyttäjät voivat kokeilla uusia peli on toinen jalka ylös. Vaikka tämä saattaa olla pettymys joillekin pelaajille, se pitää asiat rehellisesti. Loppujen lopuksi yhtiö vain haluaa pelaajat ovat toinen tapa löytää uusia pelejä, että he saisivat pelissä. Ja auttaa ihmisiä, jotka tekevät näitä pelejä löytää niitä. "Arvolupauksemme varten pelaajien on yksinkertainen: Hei, pidät peleistä. Entä lisää? "Sanoi Applifier toimitusjohtaja Jussi Laakkonen.


Jo tammikuussa, Applifier nosti 2.000.000 dollaria sen rajat myynninedistämistarkoituksessa alustan, jonka se on käyttänyt auttaa käynnistämään uuden mobiili asu ja auttaa itsenäisiä peli päättäjät kilpailevat Zynga ja sen rajat myynninedistämistarkoituksessa työkaluja. On ollut ylämäkeen taistelu, mutta yli 150 kuukausittain aktiivista käyttäjää, 100 miljoonaa asentaa, ja 800 pelejä, se näyttää toimivan.


Lisätietoja, katso Dean Takahashin pikaista tarkistamista palvelun .





Ingen kommentarer:

Send en kommentar