lørdag den 16. juli 2011

Miten Analytics muovaavat sosiaali Pelit

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/FpufF3DR7dQ/How-Analytics-Are-Shaping-Social-Games:

Tiedon louhinta ja kävijämittauslaitteet ovat tuttuja käsitteitä verkkomainonnan, mutta artikkeli Guardian tarkastellaan sitä, miten mittarit ja analyysit ovat tulossa iso osa sosiaalista ihmisten pelaamista samoin. Tämä yhdistäminen pelien ja mainonnan kuulostaa yhtä vastenmielisiä kuin arvata saattaa: "Perinteisessä pelejä valista ison makro-ympäristöjä pelaaja etsintä, freemium on noin mikro-toimitusjohtaja jokainen askel pelaaja ottaa kohti todella ostaa jotain." Kehittäjä voi rakentaa "kanavat", jotka kuvaavat pelaaja toimet johtavat taloudellinen muuntaminen kuten osto lisäsisällön tai virtuaalisen tuotteitamme, sanoo Justin Johnson, teknologiajohtaja Playmetrix, toinen brittiläinen erikoistunut peli analytiikkaan. "Se on sitten alas kehittäjä käyttää tämän analyysin parantaa muuntaminen poistamalla esteitä ja pullonkauloja, jotka saattavat olla ominaisia ​​design. " ... Se on outo liike. Ilmaisessa-to-play universumiin, jokainen pelaaja toiminta on mahdollinen vertailulukua ansaintalogiikka. In-game käyttäytyminen on algoritmi, joka on purkaa ja de-koodattu. Kehittäjät joutuvat toimimaan eräänlaisen salaisen poliisin viraston tehokkaasti häiritsee pelaajia - Playmetrix ohjelmiston avulla ne voivat upottaa "soittaa takaisin" omaan peliin koodia, joka laukaisee, kun pelaajat tekevät jotain kiinnostaa. Tämä on visualisoida kautta grafiikkaa ja kaavioita niin toiminta tulee infographics. " "


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar