mandag den 29. august 2011

Ominaisuus: How-to: ajaa uusia Media Center-ohjelmisto alkuperäiselle Apple TV

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/rDHrK8uJ6mE/how-to-put-boxee-or-xbmc-on-your-original-apple-tv.ars:



Minulle hankkimalla uusia vempaimia on tuskallisen helppoa purkamista vanhat on vaikeampaa. Ennustettavissa tulos: kaappiin, autotalliin tai kellariin täynnä ikääntyy, mutta ei ihan vanhentunut teknologia. Kuten Ars lukija, voit todennäköisesti liittyvät.


Olen hiljattain juoksi ensimmäisen sukupolven Apple TV aikana spelunking retkikunta syvyyksiin minun kotitoimisto kaapista. Päivittämisen jälkeen toisen sukupolven Apple TV viime vuonna, olin oikeastaan ​​unohtanut vanhan oli siellä. Keksimisestä herätti uteliaisuuteni. Vaikka Olen pitkään välttää suorittamalla jailbreaks Apple-tuotteita, vanha Apple TV antoi minulle mahdollisuuden löytää mitä muuta voisin katsoa tätä asiaa lisäksi iTunes-sisältöä.


Voit itse katsella kaikenlaisia ​​muun sisällön vanhan Apple TV jos olet valmis korjailla. Kaksi suosituinta ohjelmistoa rajapinnat versio Boxee ja versio XBMC, niin suunniteltu alkuperäinen Apple TV. Tässä annan teille kronikka omista kokemuksistani perustaa nämä molemmat ratkaisut, ja näyttää, miten tehdä samoin.


Lue loput tämän artikkelin ...


Lue kommentteja tähän virkaan





Ingen kommentarer:

Send en kommentar