tirsdag den 7. december 2010

Uusi todellisuus Gaming

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/DbrqYjDS1CE/story01.htm:
Hugh Pickens kirjoittaa "Videopelit käytetään noin taistelevat ulkomaalaisten ja pelastaa prinsessoja, kirjoittaa Rohin Dharmakumar Forbes, mutta suosituimpia pelejä tänään olet muokkaus tilasi, vuokraus tarjoilijoita ja suunnitella omia valikoita ravintolassa tai ottaa lemmikki pois kävelee säilyttäen lämpimät suhteet naapureihin. "Todellisuus näyttäisi, on uusi eskapismia." Videopelit edeltävän sosiaalinen verkosto aikakausi oli enimmäkseen hyvä pojat tai nuoret miehet, mutta "nyt ydin yleisön sosiaalisen verkoston pelejä tytöt ja nuoret naiset, sanoo Alok Kejriwal, perustaja ja toimitusjohtaja games2win, online-pelaamista yritys. käännekohdassa Yhdysvalloissa tuli vuonna 2008, kun naiset alakynteen miesten Internetissä. Yhdistettynä miljoonia vanhempien ja isovanhempien, jotka ovat uusia Internet, perinteisen kasvot gamer on muuttumassa että 25-vuotias uros bändi ulottuu 16-40 vuotta käsittää naisten ja miesten lähes yhtä paljon, sanoo Sebastien de Halleux, yksi yhteistyössä perustajista Playfish, joka ennustaa, että joku aikoo luoda sosiaalinen peli hyvin pian, että vetää miljardia dollaria vuodessa. Gaming tämän uuden joukko pelaajia on vähemmän noin henkeäsalpaava grafiikka, sykkivä ääni tai reuna-of-the-istuin toimintaa ja lisää vahvistamaan olemassa olevia reaalimaailman suhteiden kautta usein rento peli. "Ajattele näitä pelejä hiekkalaatikko, jossa jokainen on samoilla työkaluilla, mutta jokainen saavuttaa erilaisia tuloksia, "sanoo de Halleux."

Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar