fredag den 27. maj 2011

Älypuhelimet, ei DVRs, ovat suurin uhka TV-mainoskampanjan

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://www.engadget.com/2011/05/27/smartphones-not-dvrs-are-the-biggest-threat-to-tv-adverts/:


Tv-katsojille on tunnetusti epävakaa joukko, jolla on taipumus ajaa TV mainostajien hullu. Vallitseva teoria on, että heitto ohi mainosten avulla ärsyttävä DVR on suurin vihollinen markkinoijat, mutta uusi tutkimus on jälleen kiistänyt, joka sai viisautta. IPG Media Labin Los Angeles veti yhteen edustavan ryhmän 48 TV-ja online-videoiden katsojille ja pyysi heitä istumaan läpi joitakin ohjelmoinnin ja varustettu tavallinen "laitteita tai häiriötekijöitä", jotka seuraavat heidän katselutottumuksia. Keskeistä tutkimuksessa oli mittauksen ajan kunkin henkilön käytetyn päin näyttö ja miten mukana he olivat sisällön. Ensimmäinen asia huomata se, että 94 prosenttia tv-katsojien ja 73 prosenttia online-videoiden kuluttajat käyttivät muunlaista mediaa laajentaa niiden visuaalista viihdettä. Älypuhelimet ovat yleisimpiä, ja 60 prosenttia koehenkilöistä turvautumista heidän luurin kun gawking TV: hen. Se johti keskinkertainen 52 prosenttia huomiota tason aikana suoritettavien ohjelmien ja 37 prosenttia vuonna mainoksia. Toisin sanoen kaksi kolmasosaa ajasta, mainokset ovat laiminlyöneet ja älypuhelimet ovat ihmisten auttamiseen, että inhottava käyttäytyminen. Ironista kyllä, etenevät nopeasti ilmoitusta käyttäen DVR keräsi huomiota tasoja, jotka olivat 12 prosenttia korkeammat, lähinnä koska ihmiset yrittävät varmistaa, että ne eivät siirry liian kauas. Hitto, miksi todellisuus on kaikkiin monimutkaisiin ja sillee ?

Älypuhelimet, ei DVRs, ovat suurin uhka TV-mainoskampanjan perin ilmestynyt Engadget Pe, 27 toukokuu 2011 08:37:00 EDT. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .



Permalink Tech Dirt | lähde Ad Age | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar