fredag den 27. maj 2011

Ominaisuus: kuolema marssi: ongelma crunch aikaa pelin kehittämiseen

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/gZ4w1juYuwk/the-death-march-the-problem-of-crunch-time-in-game-development.ars:



Kauhutarinoita jatkuvasti pintaan noin pituudet pelikehittäjille joskus täytyy mennä, jotta alus pelin ajan. Pahin olla jopa 85 tunnin työviikolle-12 tuntia vuorokaudessa, seitsemän päivää viikossa, mikä on yli kaksinkertainen satavuotisen 40 tuntia viikossa standardi. Pitkäaikaisen crunch voi kestää jopa vuoden, jatkuvasti 60 tunnin viikkoja. Tämä käytäntö on saanut selvästi vähemmän harmitonta nimi kuin "crunch aikaa." Sitä kutsutaan "kuoleman marssi."


Lue loput tämän artikkelin ...


Lue kommentteja tähän virkaan





Ingen kommentarer:

Send en kommentar