mandag den 8. august 2011

Aktiivisuus Junky haluaa olla Go-To online-resurssi ulkoiluvälineet (ja antaa sinulle CashBack)

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/BHNtpYAijYU/:

active-junky-77689367

Jos ulkona taipuvainen, on satoja paikkoja tehdä joitakin verkkokaupoissa vaihteet ja vaatteita. Outdoorsmen ja naiset voivat yksinkertaisesti vierailla heidän suosikki tuotemerkin sivustolla, olipa se REI, Backcountry, Moosejaw tai Patagonia, mutta siellä oikeastaan ​​ole paljon tapa aggregaatiota ulkona vähittäiskaupan. (Vaikka Euroopan sivustoja GearZone .) Kuten vertailu ostoksia, uskollisuus, alennus ja kuponki sivustot ovat otettu pois kapealla toimialallaan, se on vain luonnollista, että ulkona teollisuus löytää tiensä sekoitetaan.


Active Junky , käynnistyksen perustettu vuonna 2009, että uudistetussa tällä viikolla, tavoitteena on olla niche voimavara, joka tuo yhteen maailman suurimmat brändit ulkoiluvälineet ja vaatetusteollisuus ja antaa käyttäjille mahdollisuuden jakaa mielipiteensä näistä vähittäiskauppiaat, ja saada rahaa takaisin tehdä ostot.


Active Junky työskentelee yli 100 tytäryhtiöiden, muun muassa edellä mainittuihin, luoda kilpailun markkinoilla vähittäiskauppiaille, jossa suurimmat nimet vie uusille asiakkaille perusteella, kuinka paljon rahaa takaisin he voivat ansaita Active Junky, joka, kun otetaan huomioon hinta uuden parin suksia, todennäköisesti kiinnostaa rahavirtaa rahapulassa ulkona harrastajat.


Active Junky on lähinnä Ebates -tyyppinen rahaa takaisin malli ulkona teollisuus, jossa käyttäjät voivat selata sivuston tietokannassa on yli 80000 tuotteet vertailla hintoja jälleenmyyjältä, klikkaamalla siirrettiin jälleenmyyjän sivuille ostamaan tuotetta, ansaitsemaan rahaa takaisin jokaisesta ostaa. ( ShopStyle varten torille kokoontuu Ebates.)


3 kuukauden välein, Active Junky tienestit pois käyttäjän "Junky tili", jolloin se luotto käyttäjän tilille Paypal tai lahjoittaa rahaa takaisin johonkin startup voittoa kumppaneita, kuten luonnonsuojelulain.


Kuitenkin käynnistyksen tavoite tässä ei ole vain luoda puhdasta kuponki tai käsitellä sivuston, kopioida ja liittää Ebates tai lihava lompakko malli, kertoo perustaja ja toimitusjohtaja Kevin McInerney, vaan luomaan täyden palvelun yhteisön ulkouima action sport maailmaan. Active Junky ei ainoastaan ​​avulla sen käyttäjät voivat vertailla hintoja pyydys ulkona tuotemerkkejä ja tehdä ostoksia, mutta tarjoaa myös sisältöä seikkailu matka, toiminta urheilu-uutisia, alkuperäinen videoita sekä vaihde arvosteluja sivuston kirjoittajat ja käyttäjille.


Lähitulevaisuudessa, Active Junky suunnitelmissa on jatkaa palkitsemisjärjestelmän, la Gogobot tai Consmr , jossa käyttäjät kannustimia kirjoittaa pitkän muotoa, yksityiskohtaisia ​​arviot tuotteista ja pyydyksiä. Lisää arvosteluja käyttäjät kirjoittavat, ja aktiivisempia ne ovat päällä, he ansaitsevat merkit ja palkintoja, sekä alennuksia ja tarjouksia Startup n vähittäiskaupan kumppaneita. Sivuilla on myös "Sosiaalinen Wall", jossa käyttäjät voivat pitää silmällä, mitä heidän ystävänsä ovat osto-ja tarkastelu ja post suosituksia tai ehdotuksia vaihteella.



Nykymuodossaan, Active Junky on paikannus itsensä affiliate markkinointi alustan ulkona tuotemerkkejä, liikennettä verkkosivuilla näitä merkkejä ja kumppanuuksien kautta, kun leikkaus suuremmat tulot myyntiä ja mainontaa ponnisteluja. Vaikka tuotemerkit kaikissa toimialoihin on hyödyntää affiliate markkinointi kautta Palkitsemisohjelmat, uskollisuus, vertailu ostoksia, ja kaikenlaisia ​​kolmannen osapuolen strategiat jonkin aikaa, usein kuluttaja ei tiedä yhteistyökumppanuuksia ja miten vertailun tai Cash Back sivusto (kuten aktiivinen Junky ) voitot näistä suhteista.


McIerney sanoi että hän haluaa Active Junky


Ingen kommentarer:

Send en kommentar