mandag den 8. august 2011

Ominaisuus: Kuukauden Google +: miksi tämä sosiaalinen verkosto on jalat

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/qtmN2iGfT8A/one-month-with-google-why-the-social-network-has-legs-1.ars:



Jos olet muukalainen, joka seuraa minua Google +, luulisi olen harvoin käyttää palvelua. Tämä johtuu suurin osa minun virkaa ovat rajoittuneet seitsemän piireissä olen luonut ystävät, tuttavat, perhe, Ars henkilökunta, ja muut ihmiset haluan paljastaa eri näkökohtiin persoonallisuuttani. Sinulla ei ollut aavistustakaan? Juuri piste.


Kuukauden kuluttua Google +, se on selvää minulle, että tämä-lähettää päivityksiä tietyt ihmisryhmät eikä muihin-on tärkein valitus palvelun. Olin yksi ensimmäisistä ihmisiä äänekkäästi julistaa, että voit tehdä saman Facebookissa, mutta niin harvat ihmiset tietävät tämän, että se tarkoittaa käytännössä olematon piirre, että on ongelma Facebook. Google +, lähettää tiettyjä päivityksiä joistakin ihmisistä ja muita päivityksiä muille ihmisille on aivan kärjessä kokemus. Olet aina pyydetään tekemään tietoisen päätöksen about your sosiaalisia ympyröitä ja noin joka piireissä saa nähdä mikä viestiä.


Lue loput tämän artikkelin ...


Lue kommentteja tähän virkaan





Ingen kommentarer:

Send en kommentar