mandag den 8. august 2011

Miten Sosiaalisten tietojen Virta Walmart verkkokaupan Revolution

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/YD_5YRqYCbo/:

walmart

Walmart aikoo aloittaa useita uusia hankkeita tänä jouluna tekniikkaan perustuva ostamistaan ​​sosiaalisen median käynnistyksen Kosmix takaisin huhtikuussa. Kosmix foorumi aiemmin powered useita palveluja, kuten Twitter haku sivuston nimeltä TweetBeat , terveys pysty nimeltään RightHealth ja kotisivu, josta käyttäjät voivat etsiä Web aiheen. Mutta ydin, mitä Kosmix oli rakennus, jota kutsutaan "sosiaalisen perimän" - tapa järjestää sisältöä sosiaalisiin verkostoihin, jotta tarjota ihmisille tietoa väliä heille.


Nyt, että samaa teknologiaa käsissä Walmart, maailman suurin vähittäiskauppias.


Nykyään Walmart.com ei noin 6000000000 dollaria vuodessa myynti vs. Amazon.com 's $ 34 miljardia euroa, mukaan analyytikot. "Walmart oli jäänyt sähköiseen kaupankäyntiin", sanoo Anand Rajaraman, Kosmix Perustaja nyt SVP on Walmart n Global e-Commerce jako "ja hallitus tajusi kysymys oli vakava."


Jotain oli tehtävä.


Vaikka Rajaraman ei mennä yksityiskohtiin siitä kourallinen projekteja Walmart on suunnitellut, on helppo lukea rivien välistä at arvailla luonteensa - sosiaalinen haku Walmart.com, henkilökohtainen hälytyksiä rollbacks lähetetään sähköpostiin tai kännykkään, Facebook-pohjaisia sosiaalinen toivomusluetteloiden tai gifting sovelluksia, ja ties mitä muuta voi tulla tulevaisuudessa.


Huhtikuussa, kun Walmart osti Kosmix , se oli jo esittänyt 55.000.000 dollaria vuonna rahoitusta eri sijoittajien kautta vuosien. Mikä sai Kosmix houkuttelevalta ei vain teknologia itsessään, vaan myös ihmisiä tekniikan takaa: perustajat Venky Harinarayan ja Anand Rajaraman, menestyvään verkkokauppaan pioneerit, jotka olivat myyneet aiemmin yhtiö, Junglee, että Amazon. Amazon, he työskennelleet toimitusjohtaja Jeff Bezos muuttaa Amazon osaksi vähittäiskaupan alustan, ja keksi tekniikka että nyt valtuudet Mekaaninen Turk.


Kun Kosmix ostettiin, siitä tuli tuma uusi ryhmä Walmart tunnetaan @ Walmart Labs , joka perustuu Piilaaksossa. Tällä WalmartLabs perustajat ovat olleet kiireisiä kehittää hankkeita, joilla integroida Kosmix tekniikkaa Walmart n verkossa ja mobiili tarjoukset, mukaan lukien sen verkkokauppasivustoa, Facebook sivuja ja enemmän. On olemassa kolme pääasiallista painopistealuetta varten joukkue: haku, suositukset ja serendipity.


Sosiaalinen haku ja suositukset


Etsimään, Kosmix teknologia vetää tietoja Facebook ja Twitter parantaa hakukokemusta Walmart.com. Seuraamalla jatkuvasti muuttuvassa etuja aiheista kuten suosikkijoukkueesi tai bändi, esimerkiksi Walmart pystyy palvelemaan paremmin suosituksia kun haet sen päällä. Se saattaisi toimia näin: haet uuden älypuhelimen ja Walmart suosittelee jota sinä ystäväni vain halunnut Facebookissa.


Walmart aikoo hyödyntää oman sosiaalisen tiedot ulkopuolella hakuun myös. Se aikoo suoraan suositella tuotteita sen kotisivulla. Amazon, kertoo Rajaraman, on liikaa korostettu ostoksesi suosituksia. "Ostot ovat ikkunan kiinnostuksen", hän sanoo "mutta he ovat pieni ikkuna." Jokainen, joka on koskaan ostanut lahjan Amazon vain on ehdottanut samanlaisia ​​kohteita, kun jokainen myöhempi Kirjaudu tuntee ongelman. Sen sijaan suositellaan enemmän matkavinkkejä Pariisissa pitkään retken jälkeen oli täydellinen, tai enemmän


Ingen kommentarer:

Send en kommentar