mandag den 8. august 2011

Olen lopettaminen Puhelut

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/CQpbKAVmbMc/:

phone

Innoittamana MG Siegler n "Olen lopettaminen sähköposti" saarnan, vaikka tämä viesti Olen ollut tarkoitus kirjoittaa jo jonkin aikaa. Aioin tallentaa sen minun henkilökohtainen blogi, mutta hei, jos MG: n saa paasaus hänen jatkuva kamppailee hänen sähköpostiinsa täällä TechCrunch, en olisi voitava kertoa teille minun inho puheluiden samoin.


Ja bonuksena, voin nyt helposti kohta takaisin tähän viestiin kaikille, jotka ping minua ja kysyy "quick - 2-minuuttia korkeintaan, vannon - puhelu" tulevaisuudessa.


Sanomattakin on selvää, tietenkään en ole oikeastaan ​​lopettaa puheluita missään olosuhteissa. Itse asiassa, perheeni ja ystäväni olla varma, että tulen vielä saavutettavissa matkapuhelimeeni 24 / 7 - parempaan tai huonompaan.


Mutta esto jotkut aivan välttämätöntä puheluita - joka pohjimmiltaan vain pari kuukaudessa, jos - kaikki ääni-pohjaisen tiedonsiirron ammatillisiin tarkoituksiin on tule kysymykseen, kuten Skypen, Viber, mobiili-ja lankapuhelut. Voit kutsua minua hulluksi, mutta olen melko varma, että se on mahtava, vaikka olisi oikeudenmukainen, se on melko helppo päätös minulle tehdä.


Olen lähtöisin Euroopasta, kun taas yli 90 prosenttia olen keskusteluja yrittäjät, sijoittajat, työtoverit ja muut henkilöiden, joiden kanssa on työtäni sijaitsevat Yhdysvalloissa, joten luonnollisesti suurimman osan työstäni liittyy email (joka Enpä vihaa), pikaviestit ja muut digitaalisen viestinnän, johon ei kuulu minun tarvitse soittaa joku tai poimia puhelimeen.


En myöskään syntyperäinen Englanti puhuja, niin se on yleensä edun toisen sopimuspuolen jättäneen minua väärin tai tulkita väärin mitään hän sanoo puhelimessa. Puhun useita kieliä, mutta myös äidinkieleni olen edelleen mieluummin saada sähköposteja, jotta ei saada asiat sekaisin.


Lisäksi ero aikavyöhykkeet ja kielellinen vastalauseita on kolme päätekijää, jotka ovat vakuuttaneet minua lopettamaan ottaa työperäistä ääni keskusteluja kokonaan.


1) Haloo? Keskeytykset tappaa minun tuottavuus


Ainakin omasta puolestani. Katsos, minun kokemukseni mukaan, et voi olla hyvä tech blogger kun et ole koko ajan pitää silmällä, mitä tapahtuu alati kehittyvillä tekniikan alalla.


Tämä tarkoittaa tarkkailemalla lähtevän tiedonanto tuhansia yrityksiä, katsellen johdot ja mitä muita julkaisuja kirjoittamaan tai puhumaan, vaan myös pitää silmällä sähköposteja, tweets, Skype tai Facebook-viestejä lähteistä. Annat minulle soittaa ja minä vastaan, että tarkoittaa, että minun pudota paitsi mitä olen tekemässä, mutta myös mitä aioin tehdä muutaman sekunnin tai minuutin.


Se on vain valtava häiriötekijä milloin päivittäiset ammattitoiminnasta sattuu olemaan hyppää yhden selaimen välilehti tai viestijärjestelmän ikkunan vieressä muutaman sekunnin välein. Ehkä sinun pitää soittaa puheluita varten työsi, tai sinua ei haittaa keskeytyksiä, mutta se varmasti on suuri kipu takana minulle.


2) Se on mahdotonta - tai ainakaan melkein helpolta - etsiä. Tai arkisto. Tai eteenpäin.


Jos ihmiset lähettävät minulle sähköpostia tai Skype viestin, se tarkoittaa, että voin mennä sen yli minun ehdoillani, minun mukavuutta, mutta se tarkoittaa myös voin helposti etsiä viestin ydin kyseessä. Tallennus / transkriptiopalvelu puheluita antaisi minulle mahdollisuuden digitaalisesti arkistoon ja voivat etsiä ääni keskusteluja, mutta se hässäkkä, että olen vain sitä mieltä, ei kannata kipua.


Eikö ole helpompaa kaikille osapuolille, kun voimme yksinkertaisesti tehdä haun saada Käydyn keskustelun, vaikka se tapahtui kuukausia tai jopa vuosia sitten? Ja yksinkertaisesti pysty t


Ingen kommentarer:

Send en kommentar