mandag den 8. august 2011

Mikä prosessori minun pitäisi ostaa? Intelin hullu hinnoittelu tekee pääni satuttaa

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/asvUs49XYQI/what-processor-should-i-buy-intels-crazy-pricing-makes-my-head-hurt.ars:


On tullut aika minun koota uuden tietokoneen. Core 2 Duo E6700 Ostin muutaman viikon sen julkaisu on nyt viisi vuotta vanha, ja vaikka se on palvellut minua hyvin, kun se tulee pelissä uusimmat pelit ja rakennus ohjelmistoja Visual Studio, se vain ei niin nopeasti. Sekä jalostajan minun näytönohjain, Radeon HD 4830, täytyy vaihtaa jotain uudempia ja parempia. Lokakuun vapauttamaan Battlefield 3 on vihdoin työnsi minut reunan yli: Tarvitsen uuden tietokoneen pelata tätä peliä koko komeudessaan.


Tämä tulee olemaan suuri päivitys. Aion pitää minun kiintolevylle, rakastettu Dell Clicky näppäimistö, ja Twin Dell U2410 seuraa, mutta kaikki muu ei mene, emolevy, CPU, RAM, näytönohjain, TV-viritin, optinen asema, ja jos ovat kaikki varten vaihto. Optinen asema myös, minulla on tarpeeksi vanhoja pelejä CD-ja DVD että ojitusten optinen media ei ole todellakaan kannattavaa vielä.


Monet komponentti valinnat ovat helppoa. Mutta kun se tulee jalostajille ja emolevyt, olen flummoxed. Intelin Sandy Bridge-prosessorit ovat selkeitä suorituskykyä johtaa, joten he ovat luonnollinen valinta kaikkiin järjestelmän rakentaa. Mutta sitten olla ristiriidassa Intelin hinnoittelumallin, kumpi minun pitäisi ostaa?


Lue loput tämän artikkelin ...


Lue kommentteja tähän virkaan





Ingen kommentarer:

Send en kommentar