tirsdag den 30. august 2011

DG Buys Limelight n Multimediamainos yksikkö EyeWonder Saat $ 66m Käteisenä

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/DsoTNjceR84/:

eyewonder

Julkisesti noteeratut pääosasto , joka tarjoaa digitaalisen median ratkaisuja ja että mainosala ja viihdeteollisuus on suostunut hoitamaan Limelight Networksin video ja Monimediamarkkinointi yksikkö, EyeWonder , on noin 66.000.000 dollaria käteisenä.


Muistutettakoon: Limelight oli hankkinut EyeWonder vuonna 2009 jopa 110000000 dollaria (käteisenä ja varastossa).


Limelight tänä aamuna myös ilmoitti omien osakkeiden osto-ohjelmaa sekä päivitti kolmannen neljänneksen 2011 taloudellista ohjausta seurauksena EyeWonder liiketoimi.


Vuonna 1999 perustettu EyeWonder tarjoaa valikoiman vuorovaikutteisen mainos tuotteiden ja palvelujen, kuten online video-ja rich media ratkaisuja, Fortune 1000-yritykset ja markkinoijat kaikkialla maailmassa.


DG - entinen DG FastChannel - sanoo odottavansa EyeWonder tuottaa tuotot ovat noin $ 36 miljoonan 37.000.000 dollaria koko vuoden 2011.


Kauppa, joka edellyttää tavanomaisten ostotarjouksen ehtojen odotetaan toteutuvan syyskuun 1. päivänä 2011.


DG palvelee yli 5000 mainostajat ja toimistot kautta median jakeluverkosto yli 28000 radio, televisio ja Painojulkaisu kohteisiin kaikkialla Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Euroopassa. Pääosaston Internet divisioona kuuluu nyt MediaMind, EyeWonder ja Unicast.












Yritys:

EYEWONDER


Perustamispäivä:

1999



EyeWonder, Inc. tarjoaa interaktiivisia digitaalisen mainonnan tuotteita ja palveluita Yhdysvalloissa. Yhtiö tarjoaa myös online-video-ja rich media-mainonnan ratkaisuja. Sen mainosmuodot sisällyttää-sivu ...






Lue lisää















Ingen kommentarer:

Send en kommentar