tirsdag den 30. august 2011

Tapahtuma tarjoukset Sivuston Goldstar myy 5 Miljoonas Ticket, lisää joka automaattisesti Seat You With Friends

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/HfIdZh9_p-4/:

Screen shot 2011-08-29 at 1.31.23 PM

Lippujen myyntiä yrityksille, mikään ei voita "loppuunmyyty". Mutta onko lento myy sen lippuja, tai urheilujoukkueen täyttää heidän stadion, näyttää täytyy jatkua. Yritykset katoavaisilla inventaario voitettavaa eniten Päivän tarjoukset mallia, ja ne, jotka voivat tehdä rahaa täydentäviä tavaroita (luomalla ostot, jotka muodostavat tulojen kohdalla hävisi tarjoamalla alennusta) voi usein nollatulokseen - ottaa elokuvateatterit tai urheilutapahtumien esimerkiksi.


Tämä on, jos yritys nimeltä Goldstar tulee kenttään. Goldstar on jäsenyyteen perustuva verkkosivuilla puoleen hintaan elävää viihdettä lippuja, jonka avulla paikat purkavat ylimääräisiä lippuja, tehdä joitakin ylimääräisiä tuloja, ja tuottaa suullinen markkinointi.


Goldstar, joka tällä hetkellä on suhteita yli 5000 tapahtumapaikka-yhteistyökumppaneita ympäri maata (vuodesta Cirque du Soleilin ja Ticketmaster on San Francisco Giants) ja laskee Matt Coffin, Emmy-palkittu näyttelijä Neil Patrick Harris, ja entinen Ticketmaster toimitusjohtaja Sean Moriarty kuin jäsenet sen neuvottelukunta, haluaa välttää juuri tulossa "Groupon viihde liput".


Eriyttää malli tykkää Groupon ja LivingSocial, Goldstar välttää jakamalla tuloja kauppiaiden kanssa ja sen sijaan monetizes ottamalla leikkaus palvelumaksun jokaisesta lippua myytiin (+4,50 dollari keskimäärin), jolloin viihdepaikoista - tai näyttää itse - ottaa Etusivu kokonaisuudessaan kunkin lipun myyty.


Toistaiseksi tämä malli on toiminut viihde lippu sivuston, koska Goldstar ilmoitti hiljattain, että se on myynyt sen viidestä miljoonas lippu ja nyt on yli 2 miljoonaa jäsentä yli 20 suurimmissa Yhdysvaltain markkinoilla. Sivusto tarjoaa nyt 1200 ja 1500 puoli-hinnoiteltuja lippuja joka päivä.


Tietenkin, kuten kuka tahansa on hyödyntänyt lippujen alennukset tietää - mutta yksinkertainen tyydytyksen pisteytyksen kaupat liput on ihan hyvä, haluamme pystyä mennä elokuvan tai näyttää ja sit ystäviemme kanssa. syöstä vallasta . minulle, esimerkiksi hyökkäyksiä tämä ystävä ongelman sallimalla kausikortin haltijat voivat tarjota lippuja ystäviä ennen myyntiä ne anonyymit ihmiset on Vastaa lainaamalla viestiä .


Ja tänään, Goldstar julkistaa oman ratkaisunsa suunniteltu mahdollistamaan lippujen ostajat ja myyjät käsitellä tätä ongelmaa 'Sit Ystävien kanssa "ominaisuus. Goldstar uuden patentoidun ominaisuuden ansiosta Goldstar jäsentä, jotka ostavat lippuja saavat henkilökohtaisen linkin jotka voidaan sitten jakaa ystävien kanssa sähköpostitse tai heidän sosiaalinen verkosto valinnan. Käyttäjät voivat käyttää jotka viittaavat ostaa lippuja samaan tapahtumaan ja saada automaattisesti istuu ystäviensä kanssa.


Viisi miljoonaa lippua myyty, Goldstar on kulkenut pitkän tien, koska se myi ensimmäisen erän tickts jotta hevonen baletti Pasadenassa takaisin vuonna 2003. Yhtiö ei ole koskaan hyväksynyt ulkopuolella investointeja, mutta on onnistunut pysymään kannattavaa - jossa myyjillä on vain kymmenkunta työntekijää. Goldstar toimitusjohtaja Jim McCarthy sanoo, että avain vastustavat suuri myynti voimia la Groupon on vaalia olemassa olevia suhteitaan paikat ja osoittaa sen sijaan keskittyä päätöskurssi uusia kauppiaita, jotka ehkä koskaan käyttää sivuston uudelleen.


Mitä tulevaisuuden suunnitelma, McCarthy sanoo, että Goldstar etsii laajentua uusille eri kaupunkeihin Yhdysvalloissa ja parantaa sen ydinosaamiseen, rakennus uusia ominaisuuksia, kuten Sit Ystävien jotka rohkaisevat ihmisiä ulos nähdä livenä viihde - huolimatta tiukan talouden.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar