tirsdag den 6. september 2011

Kysy Slashdot: Luokkahuone Eco-hankkeita, jotka soveltuvat Alaska?

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/14jrQPKz3HU/Ask-Slashdot-Classroom-Eco-Projects-Suited-To-Alaska:

Ensimmäisen kerran hyväksytty lähettäjä shortyadamk kirjoittaa "Olen juuri aloittanut uuden työn, jossa joudun käymään monta lukion luonnontieteiden luokissa ja ovat opiskelijat osallistuvat 1-3 päivää hankkeita koskevat kestävää energia-ja ympäristötieteiden laitos (edistääkseen alueellista yliopistojen ohjelmat). olen tarkastellut useita boxed hankkeista saatavilla verkossa, ja monet heistä ovat aurinko hankkeita; minun suurin ongelma on, että olemme maaseudulla Alaskassa ja paljon aikaa otan vierailee luokkia tulee olemaan Talven (kun meillä on hyvin vähän auringonvaloa - ja vaikka emme olisi liian kylmä mennä ja pelata). Olen utelias, jos jollakulla on ideoita tai ehdotuksia mielenosoituksia ja hankkeita, jotka voivat tehdä luokkahuoneessa ja eivät tarvitse auringonvaloa. Toinen saalis on, että hanke on tarpeeksi pieni sovi matkalaukkuun tai muovista Toto, meillä ei ole mitään teitä yhdistää kylien joten minun täytyy lentää projektin koulusta kouluun kanssani . "


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar