tirsdag den 6. september 2011

Miksi kollegani fyysikot luulevat tietävänsä kaiken (ja miksi he ovat väärässä)

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/FOrU2ar3toY/why-my-fellow-physicists-think-they-know-everything-and-why-theyre-wrong.ars:



Tällä pitkään Vapunpäivä viikonloppuna Yhdysvalloissa Tuomme sinulle joukko mielipidepalstoilla eri Ars kirjailijoita-ja haluaisimme saada teidät liittyä keskusteluun kommenteissa.


Yksi tärkeimmistä asioista, että olen oppinut minun aikanani kirjallisesti Ars Technica on se, miten vähän tiedän. Katsokaa minun takaisin luetteloon tarinoita ja huomaat, että useimmat artikkelini ovat yhdistelmiä kvanttimekaniikan ja optiikka. Jokainen nyt ja uudelleen olen uskaltautuvat täynnä alueelle kosmologiasta, materiaalitieteiden ja ilmastotiede. Vielä harvemmin olen pää pois luontoon ja kirjoittaa jotain lääkettä tai biologia.


Olen aina vain kirjoitan näitä artikkeleita, jos paperit, joihin ne perustuvat on kirjoitettu selkeästi, haluan olla kohtuullisen varma että en ole mangled tutkimusta kokonaan. Kuitenkin, jos annat itsellesi saa huuhtoa alas intertubes löydät Fyysikot ja insinöörit, kuten minä selittämään aiheista, jotka ovat kaukana heidän alansa. Nämä ihmiset ovat usein niin pahasti vikaan, että on vaikea tietää, mistä aloittaa tahansa argumentti niiden torjumiseksi.


Minusta on turhauttavaa, koska nämä ovat muka fiksuja ihmisiä. Joten mikä menee pieleen kanssamme fyysikot?


Lue loput tämän artikkelin ...


Lue kommentteja tähän virkaan





Ingen kommentarer:

Send en kommentar