mandag den 20. december 2010

Best Open Source Sukututkimus Ohjelmistot?

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/F-kB8h2kqn8/story01.htm:
Anonyymi lukija kirjoittaa: "Olen aikeissa rakentaa sukupuun ja loma lahja. Do Slashdotters maailman mitään suosituksia avoimen lähdekoodin genealogia ohjelmisto? Yritin 14-päivän ilmaisen kokeiluversion Ancestry.com. Mikä huijaus! Olen esittänyt henkilökohtaisia tietoja minun vanhemmat, isovanhemmat, ja minä. Sitten sain pop-up kertoo minulle, että jos haluan saada tietoa perheeni, olisin päivittää tilaukseni $ 29.95 US Joten Otin mahdollisuuden. Osoittautuu, että ainoa tieto heillä oli minun aikaisemmat osoitteet viimeiset 20 vuotta. " Kunnianarvoisa GRAMPS on edelleen aktiivisesti kehitetty, ja sen päällä luetellaan useita muita mahdollisuuksia, myös. Mitään suosikkeja, tai anti-suosikkeja, siellä?

Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar