mandag den 13. juni 2011

Soihtukulkue 2: LAN pelata vahvisti uuden luokan ilmoitti, modit saapuvat

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/3mUMkrFtaOM/torchlight-2-lan-play-confirmed-new-class-announced-mods-incoming.ars:


Tämä on mitä Max Schaefer, toimitusjohtaja Runic Pelit, kertoo minulle uudestaan ​​ja uudestaan ​​aikana olen esikatsella soihtukulkue 2: "me olemme pieni tiimi, voimme vain tehdä yhden asian kerrallaan." Tämä on vastaus, kun kysyn Xbox 360-versio tulevassa pelissä tai mahdollisesti iPad versio pelistä-näkymät he ovat kiinnostuneita tuumaa minulla oli mahdollisuus kokeilla monia päivityksiä ja uusia paloja sisältöä peli, ja olen jo rakastunut.


Silti, eivät ne jää rahaa pöydälle? Miksi ei laajenna yrityksen koko? "Tulimme suuria yrityksiä", Schaefer sanoi minulle, kuvataan joukkue luo Torchlight 2. Miksi jättää jotain suurta luoda jotain intohimoisesti, vain tehdä tätä GIB? Schaefar tuntui kuin mukava pysyä pieni, luo yksi asia kerrallaan. Tässä mitä uutta peliin, ja miksi sinun pitäisi olla innostunut.


Lue loput tämän artikkelin ...


Lue kommentteja tähän virkaan





Ingen kommentarer:

Send en kommentar