mandag den 25. juli 2011

Uusi iPad 2 mainosteksti kertoo Monipuolisuus, yrittää murtautumaan epäilijöille

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/JP99K0P0zno/:



"Emme koskaan lopeta jakaminen muistoja. Tai saada menetetty hyvän kirjan. Me aina kokki illallinen kannustamaan meidän suosikki joukkue. Me silti mennä kokouksiin, tehdä kotivideot, ja oppia uusia asioita. Mutta miten teemme tämän kaiken ei koskaan sama. "



Paljastettiin tänään, "tulemme aina" kolmas iPad 2 kaupalliset jonka TBWA kestää kaksi ensimmäistä iPad 2 mainoksia - joka korosti laitteen toimintoja yli laitteisto specs - askeleen pidemmälle. Valittaminen suoraan valtavirran vs. varhaisten omaksujien yleisö, uusi mainos korostaa iPad 2 kykyä suorittaa tehtäviä olimme normaalisti täydellinen analoginen (tai PC) kuten perustamalla valokuva-albumit, lukee kirjaa, seuraavat reseptit, penkkiurheilu, menossa kokouksia, joten kotiin movings tai opettaa lapset kirjoituksen (Huomaa huutaa että OS X Lion).


Apple ei ole saarnata MG täällä.


Sen yrittää painaa ihmisten perustarpeiden käyttäytymistä eteenpäin korostamalla digitaalinen työkalu, joka helpottaa niiden, "We Will Always" tavallaan mieleen AT & T: n äärimmäisen ennaltanäkevä "You Will" mainoksia 1990-luvulta, paitsi että laite on todella saatavilla nyt . Katso heitä molempia ja katso itse. Käsittämätön, ei?









Ingen kommentarer:

Send en kommentar