lørdag den 1. oktober 2011

Fly Or Die: Compex Sport Elite

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/WDbox-Xvzg0/:

Screen Shot 2011-10-01 at 9.41.37 AM

Kanssa Halloween nurkan takana, mikäs sen parempi tapa juhlia kuin katsella meitä animoida minun kuivunutta, eloton raajojen tärähdyksiä tulinen sähköä? Tässä jaksossa Fly or Die, Erick ja katson Compex Sport Elite . Se zaps lihaksia parantaa kuntoaan, hyödyntämistä, ja yleinen vahvuus ja se voi, jos on pakko, sijaisenaan hieronta. Se myös näyttää villisti Freaky kun päällä.


At 849 dollaria se on melko vaikea myydä, mutta huomasin että se auttaa minun Penikkatauti ja, kun se asetetaan voimaharjoittelun tilaan, huomasin selvä parannus sävy. Ajattelin TC yleisö yrittää pysyä kunnossa ja oli minulla oli tämän laitteen takaisin, kun olin koulutusta maraton (pitkä tarina), kuinkahan paljon parempi minun elpyminen olisi ollut? Riippumatta, se näyttää hilpeä kun kääntyi jopa noin 50.


Erick ei samaa mieltä arvioinnista, mutta ei ihana katsella mun hyppiä ympäriinsä kuin sammakon lihakset sirotellaan suolaa.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar