lørdag den 1. oktober 2011

The9 tuo matkaviestinpalvelut pelikonsepti & SDK Jotta Developers pääsy Kiinan markkinoille

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/GUkY8MyS8gQ/:

39137_The9LOGO9_b

The9 , kookkaan NASDAQ-listattu Kiinan pelin julkaisijan ja kehittäjän on tehnyt melkoisesti investointeja Yhdysvaltain pelimarkkinoilla viime vuoden aikana. ( heijastava, se näyttää, nouseva Aasian kiinnostus amerikkalaisia ​​yrityksiä, etenkin pelaamista .) Osana kansainvälistä strategiaa, The9 on täysi-höyryä eteenpäin luomaan parempia keinoja kansainvälisen peliyhtiöt ja kehittäjät voivat tunkeutua Kiinan mobiili ja sosiaalista pelaamista markkinoilla, joita on perinteisesti vaikeilla alueilla ei-kiinalaisten kehittäjät voivat käyttää tehokkaasti (ja kannattavasti).


Toukokuussa The9 lyöttäytyi yhteen Intelin ja Time Warner tehdä +23.000.000dollari investointeja CrowdStar , esimerkiksi. Aiemmin tänä vuonna on myös luotu 100.000.000dollari rahasto (kutsutaan Fund9) keskittyä sijoituksia Kiinan peliyhtiöt, samoin kuin ulkomailla.


Samaan aikaan, The9 ilmoitti myös 5-vuotisen lisenssisopimuksen kanssa Aurora harhautus, jotta se voisi käyttää yhtiön OpenFeint mobiilin sosiaalisen pelaamisen verkko-ohjelmisto (joka toimii sekä iOS ja Android) Kiinassa.


Pian tämän jälkeen yhtiö alkoi käyttää 100000000 dollaria rahastoon , yhdessä OpenFeint, tuoda valitse Pelit kansainvälisten Android kehittäjien laajentumista Kiinan markkinoilla.


Tänään, The9 on lisätä jäljellä pala, jälleen hyödyntäen OpenFeint lisenssisopimuksen ja kookkaan pelaamista rahasto - mutta tällä kertaa hahmottaminen. Yhtiö ilmoitti tänään, että se vapauttaa iOS Software Development Kit (SDK) sen mobiilin ja sosiaalisen pelialusta, nimeltään The9 Game Zone (joka on tietenkin powered by OpenFeint). Tämä kiinnostaa juuri siitä syystä, että Game Zone iOS mahdollistaa kansainvälisen kehittäjät voivat "toteuttaa sosiaalisia ominaisuuksia verkossa ja mobiilipelit", jotka ovat räätälöity "Kiinan 800000000-vahvaa pelaamista markkinoille", sanoi The9 VP Mobile Business Chris Shen.


Kun se tulee syöttämällä mobiilipelaamisen markkinat Kiinassa, Yhdysvalloissa ja kansainväliset kehittäjät tapasi monia esteitä, kuten lokalisoinnin vaatimuksia ja hajanaisuutta. Verrata Yhdysvaltojen ja läntisen maailman, sanoi Shen, App markkinat Kiinassa on monimutkaista, sillä on yli 100 app-kauppaa, ja jokainen iso kiinalaisten laitevalmistajien ohella tonnia kolmansien osapuolten pyrkivät pääsemään markkinoilla. Eli siellä kysymys Näiden monet App myymälöissä taata laajaan levitykseen, lokalisointi ulkomaisten Apps Kiinan markkinoille, ansioita kyseisillä markkinoilla, ja niin edelleen.


Etu silloin, ja The9 foorumi ja SDK on, että yhtiö on jo kumppaneiden kanssa yli 30 Kiinan suurimmalle App myymälöissä (jonka mukaan joukkueen muodostavat noin 90 prosenttia maan Apps), mukaan lukien App myymälöissä käynnisti kolme suurta Kiinan teleoperaattoreista.


Joten, käyttämällä the9 Game Zone iOS, mobiilipelien kehittäjät voivat uudistaa niiden standalone mobiilipelejä vuorovaikutteisiksi, sosiaalisia pelejä optimoitu Kiinan markkinoille. Ja pian, kehittäjät voivat myös rajat edistää pelinsä niihin 30 app myymälöissä, ansaita Virtual tavaroiden ja valuutan, hyödyntää näyttö mainonta jne.


The9 on todella yrittää tarjota kansainvälisiä kehittäjät haluavat päästä Kiinan yleisöön yhden luukun Solut


Ingen kommentarer:

Send en kommentar