lørdag den 1. oktober 2011

Kysy Slashdot: Trustworthy välityspalvelinta?

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/x8vtaHMmCwY/Ask-Slashdot-Trustworthy-Proxy-Services:

gusoline kirjoittaa "Koska olen nyt elävät Brasiliassa (alunperin USA), Etsin luotettavaa, luotettava välityspalvelu, jota voin käyttää sekä pääsyn palveluja olen käyttänyt pitkään aikaan (Pandora, Netflix, jne. .) ja palveluiden haluan kokeilla (Spotify). Koska en ole etsimässä laittomia latauksia tai salata, mitä olen tekemässä, olen vähemmän huolissani nimettömyys kuin minä noin alueella rajoituksia, luotettavuus, latenssi, ja turvallisuutta salasanoja ja liikenteen kautta verkkoon. olen OK maksaa palveluista, jotka tarjoavat mitä haluan (mukaan lukien välityspalvelua itse). Mitään ehdotuksia siitä Slashdot joukosta? "


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar