torsdag den 18. november 2010

Apple tuo tuontikaupan Eurooppaan joulukuussa, kukaan iloitsee

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://www.engadget.com/2010/11/18/apple-bringing-iads-to-europe-in-december-nobody-rejoices/:
Jos on olemassa yksi etu asuvat teknologian takapajula , että unioni on sitä, että "innovaatiot", kuten tuontikaupan kestää hieman kauemmin suodatin kuitenkin - mutta suodatetaan ne lopulta tekevät, ovat osoituksena Applen ilmoituksen, että sen mobiilimainonnan foorumi on lyödä Vanhan maailman tämän vuoden joulukuussa. Ranskan ja Britannian IOS käyttäjät saavat nauttia että häirittiin L'Oreal, Renault, Louis Vuitton, Nespresso, Perrier, ja Unilever ensi kuussa, kun taas niiden saksalaisten on elämänsä rikastuttanut tammikuussa. Tämä seuraa kannoilla uutinen, että tuontikaupan on matkalla Japanin alkuvuodesta 2011 sekä kattaa suurimman kehittyneillä markkinoilla loisteliaan mainosmateriaalia. Mainostajat eivät näytä välttelevät lavalta, joko, koska Apple ylpeilee sillä on allekirjoittanut puolet top 25 Yhdysvaltain mainos ostajat (arvioituna Ad Age). Koko lehdistötiedote seuraa tauon jälkeen.

Jatka käsittelyssä Apple tuo tuontikaupan Eurooppaan joulukuussa, kukaan iloitsee

Apple tuo tuontikaupan Eurooppaan joulukuussa, kukaan iloitsee perin ilmestynyt Engadget on ti, 18 marraskuu 2010 04:35:00 EDT. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .

Permalink | | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar