torsdag den 13. januar 2011

Tasapainotus valinnanvaraa peruuttamattomia seurauksia Pelit

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/RrZFzIICmeE/story01.htm:
Liikkuva Pikselit blogi on artikkeli herkkää tasapainoa videopelien välillä antaa pelaajille tarkoituksenmukaisia valintoja ja seurauksia, joita ei välttämättä voi muuttaa, jos pelaaja ei pidä hänen valintansa jälkeenpäin. Lainaten: "Yksi lisää sisäelinten kokemuksia pelaamisesta tuli äskettäin pelatessa Mass Effect 2, jossa useita tapahtumia sai minut uskomaan, että olisin vain välillisesti murhasi suurimman osan miehistöstä. Kun välianimaatiot loppui, olin heiluminen tuolissani, silmät, sydän hakkaa, ja valvonta luovutettiin minulle vielä kerran, minä tein sen ainoan asian, joka oli mielestäni järkevää tehdä: voin palauttaa pelin. Tämä tietysti vain johti paljastuminen Tapahtuma oli ennalta määrätty, ja katsoa, että (jonka BioWare logiikka) korkea maaginen karisma ja sinisen päätöksenteko merkitsi, että voisin saada kaiken takaisin normaaliksi. ... Charitably, voisin sanoa BioWare ainakin tehnyt hyvää työtä ilmastointi odotuksiani siten, että peli voisi kerätä tämän vastauksen, mutta tosiasia on: kohdatessaan seuraus, että en voinut käsitellä, minun välitön pelaaja vastaus oli pysäyttää ja saada tee-aikana. väistämättömyys oli vain jotain että voisin hyväksyä, kun se oli suoraan osoitettu minulle. "

Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar