søndag den 10. juli 2011

Groupon Liikunta? Crowd Istuimet tuo Daily Deal-mallin Urheiluliput

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/s0nD-Tl9M_Y/:

Päivittäin paljon sivustoja, noudattavat pitkälti tuntua he ovat täällä jäädäkseen, paljon Rocky Agrawal harmiksi, varmasti. Vai et hyväksy Rockyn tuulenpuuska virkojen viime kuussa Groupon ja sen palkatut taputtajat klooneja, Päivän tarjoukset malli ei ole täydellinen, ja se on varmasti arvoinen pyrkii varmista, että pienyritykset ja kauppiaat eivät ole pakotettu jäsentämiseen yksipuolinen suhteita Päivän tarjoukset sivustoja. Justin Cener, perustaja ja toimitusjohtaja Crowd istuimet , suostuu siihen, että päivän tarjous malli ei ole ihanteellinen kaikissa teollisuuden ja kauppiaiden ei pitäisi pakottaa malli vain siksi Päivän tarjoukset ovat muotia näinä päivinä.


Tästä huolimatta Cener luulee löytyi markkinarako, joka sopii hyvin päivän tarjous ja ryhmä ostaa malli: urheilu. Crowd Istuimet perustaja kertoi minulle, että hän ajattelee yritykset katoavaisilla inventaario voitettavaa eniten Päivän tarjoukset malli ja että urheilu on hyvä esimerkki: Jos liput sunnuntai-iltapäivään n jalkapallopeli mennä myymättä, kyseisiä lippuja ei voi olla vain myydään maanantaina. Ne liput ovat kadonneet. Hyvää.


Mitä enemmän yritykset tekevät rahaa täydentäviä tavaroita ja luoda ostot, jotka muodostavat rahaa menetetty alennus seistä tehdä muutakin kuin rikkoa jopa tällaisia ​​kauppoja. Yleisesti ottaen, kun alennus tulee ulos olevan 75 prosenttia tai enemmän, se menettää ehdotus, että kauppias - riippuen tietenkin siitä paljon tarjoajan leikata.


Päivän tarjous malli voi menestyä markkinarakoja, Cener sanoi, koska kyseessä on urheilu (ja oikeastaan ​​kaikki muut lippu-myynti liike - elokuvateatterit olisi toinen), ei voi olla "taattu yliannostus" tuottamat tulot täydentäviä lähteitä, kuten pysäköinti, myönnytyksiä, olutta, matkamuistoja, ja niin edelleen.


Niche painopiste on myös jalka varten Crowd Istuimet (etenkin edessä Groupon vihaajat siellä). Kun käyttäjä kirjautuu käynnistyksen n, ne rekisteröitymisestä ostaa urheilu - ja urheilu vain - verrattuna Groupon, jossa käyttäjä voisi olla kiinnostunut hieronta käsittelee tai ravintola käsitellään, tai elokuva käsittelee. Kohdistaminen markkinaraon voi myös käsitellä pitkäaikaisen arvo; Groupon tarjoukset ovat tulossa tunnetusti kyseenalaisia ​​keinona luoda uskollisia asiakkaita, mutta markkinaraon, Cener mielestä urheilun ystäville jo yltiöpäinen luonteeltaan. He myös olemaan kannustettava ryhtymään toistaa kävijät, koska he haluavat tukea niiden joukkueet ja saada niin paljon pelejä kuin mahdollista, varsinkin kun ne voivat hyödyntää erittäin edullisia tarjouksia.


Toinen kohta: Päivän tarjoukset sivustot eivät tee hyvää työtä välittää ylimääräistä arvoa kauppiaat ne kumppanin kanssa, minkä vuoksi Cener toivoo, että sisällyttämällä sosiaalisen median linkkejä joukkueiden Facebook ja Twitter sivuja, ja edistämällä sen käyttäjiä ", kuten "ja" Seuraa ", joukkueet voivat yhteydessä faneilleen omilla ehdoillaan. Crowd Istuimet myös "parhaat käytännöt" kauppiaita, jotka tarjoavat joukkueet neuvoja pitää uusia asiakkaita, kuten kannustamalla heitä ilmoittautua postituslistalle, tai kuten markkinointimateriaalin ja lentolehtisiä paikassa kupongin vaihto, tai jopa kutsuva Crowd Istuimet käyttäjät kautta Jumbotron opasteet.


Los Angeles-pohjainen käynnistyksen, joka alun perin käynnistettiin viime kuussa, tarjoaa alennuksia välillä 50 ja 90 prosenttia pois nimellisarvo urheilu. Tässä vaiheessa palvelu on saatavissa Los Angeles, San Francisco, New York, Chicago ja Boston, mutta Cener sanoo, että hän haluaa jatkaa laajenee kaikkiin suurimpiin kaupunkeihin Yhdysvalloissa


Siitä, miten se toimii? Käyttäjää kirjautumaan Crowd Istuimet ja vahvista sähköpostitse, whe


Ingen kommentarer:

Send en kommentar