søndag den 10. juli 2011

Rakennus yritysohjelmistojen joka ei Suck

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AYXbDUr_QV0/:

Toimittajan huomautus: Vieras Kirjoittaja Aaron Levie on perustaja ja toimitusjohtaja Box.net


Thomas Wailgum, toimittaja CIO.com, kiteyttää yrityksen ohjelmistoalan parhaiten, kun hän kirjoitti, "saattaa osoittautua, että jopa tupakkayhtiöt saavat paremman tason yleinen" likeability "kuin tehdä yritys ohjelmistotoimittajat."


Miten menestyvän yrityksen ohjelmistoyritykset ovat historiallisesti toiminut on ollut enemmän tai vähemmän riidaton: lisensointi kustannukset nousevat säännöllisin väliajoin, tekniikka on vaikea yhdistää, ja käyttäjäkokemus on usein vastenmielistä. Toisin kuin useimmat muut avoimet markkinat, jotka pakottavat ulos negatiivisia käyttäytymismalleja ajan, monet käytännöt tänään palvella myyjän ja asiakkaan epäsymmetrisesti. Hämmästyttävää, yli 40% IT-projektien vieläkään tuottanut toivottua liike ROI, mutta yritys myyjiä ulos voittaa riippumatta.


Mutta ei kauan. Nyt yritys ohjelmistot voidaan toimittaa web ja palasi nopeasti, näemme esteet kehittämistä, levitystä ja käyttöönottoa kutistua tasolle aiemmin vain todistamassa kuluttajien Internet-yhtiöt, jolla on miljoonia käyttäjiä päälle alustoilla, kuten hölistä, Box, ja Zendesk, nämä muutokset muodostavat paljon kilpailutilanteessa, jossa asiakas hyötyy valtavasti. Arvot että nyt erillinen perintö myyjät päässä uudenlainen yritykset eivät ole pelkästään teknologisia, vaan myös kulttuuriset ja organisatoriset. Lyhyesti sanottuna rakennus paremmin yritys-tekniikka vaatii, että rakennamme täysin eri yritys teknologiayrityksiä.


Luominen Amazing tuotteita, ei Amazing RFP vastauksia


Enterprise ohjelmistovalmistajat ovat pitkään nauttineet counterintuitive, mutta erittäin tuottoisaa, palkitsemisjärjestelmän. Sen ostajat eroavat perimmäinen käyttäjille, ja jokaisen ryhmän tarpeet ovat radikaalisti erilaisia ​​- Perinteisesti Yritysteknologia on suunniteltu myynti CIO mielessä, ja tämä tuottaa ratkaisuja, jotka ovat väistämättä ominaisuus-paisunut jotta "täyttää" valtaosa ja asiakkaan vaatimukset.


Tämä on luonut omituisen kieroutunut dynamiikkaan, jossa myyjät kaikkein monipuolinen ratkaisut voittavat sopimuksia, mutta käyttäjät menettää vuoksi teknologian monimutkaisuus. Ja kiitos uskomattoman pitkät välit tuotejulkaisuissa, myyjät ovat edelleen motivoituneita ahtaa niin paljon ominaisuuksia kuin mahdollista kunkin version, toivoen tarkistaa kaikki laatikot kääntökenttäpinnelaitteet varten lähivuosina.


Joten miten uudet tulokkaat välttää tätä sykliä kaikki yhdessä? Keskittymällä rakentaminen yritysohjelmistojen että käyttäjät rakastavat, ajo kysyntä jopa CIO. Toimittajat kuten työpäivän, jive, hölistä tai Rypple vastataan investoimalla enemmän suunnittelu, käytettävyys, avoimuus, ja koko käyttökokemusta. He mitata menestystä käyttäjän hyväksymistä, eikä ominaisuus tarkistuslistoja. Ja onneksi ostajat ovat kiinni siitä.


Tällä Box, näemme nyt kääntökenttäpinnelaitteet jossa "käyttäjä hyväksyminen" on voimakkaasti painotettu tekijä ostopäätökseen, tämä oli lähes ennenkuulumatonta muutama vuosi sitten. IT-johtajat ovat ymmärtämättä, että on olemassa parempia, strategisempi käyttää aikaansa kuin työntekijöiden kouluttaminen, taistelut alhainen hyväksymistä, ja väittäen kanssa vihaisia ​​käyttäjiä - he haluavat tekniikka toimii. Ja tämän vuoksi me näemme enemmän yhtenäistää käyttäjien ja CIO kuin koskaan ennen.



Ylläpitäminen hakkeri-keskeinen suunnittelu kulttuuria


Paul Graham kirjoitti loistava essee viime vuonna tarvetta hakkeri-centric kulttuureissa, joissa hän näennäisesti johtuvan Yahoon lasku niiden epäonnistuminen rakentaa suunnittelu-


Ingen kommentarer:

Send en kommentar