søndag den 10. juli 2011

Lähestyvät 2M jäsentä, yksi Kings Lane Lands tuottoisa hyväksynnällä Bravo

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/mklqDAEpo88/:

Satuin olemaan katsomassa minun uusi suosikki osoittavat, Bravo on Million Dollar Decorators , viime viikolla ja huomasin hyvin tuttu nimi. Show, joka seuraa viisi LA-pohjainen, high-end sisustussuunnittelijoiden omalla alallaan, näkyvästi Yksi Kings Lane, K Leiner Perkins ja Greylock tukema flash myynti sivusto kodin sisustus, kalusteet ja tarvikkeet.


Vuonna episodi joka esitettiin pari viikkoa sitten, One Kings Lane oli yhteistyössä hosting osapuolen yksi sisustajille, Nathan Turner, juhlimaan uuden kuraattorina myyntiin Turner featuring käsin poimitut huonekalut ja tarvikkeet Intiasta. Sivusto todella sai ton lähetysajasta, ja jopa esillä toinen perustaja Susan Feldman (kuvassa post Turnerin). Turner-kuraattori myyntiin Yksi Kings Lane (joka sisälsi Bravo hyväksyttäväksi) aloitetaan seuraavana aamuna episodi tuuletetaan ja One Kings Lane näki useimmat erät myytiin loppuun muutamassa minuutissa.


Kuluneen viikon jakson uudelleen varustellun Yksi Kings Lane osana juoni, jossa julkkis suunnittelija Martyn Lawrence Bullard mukana Feldman ja toinen Kings Lane työntekijä Lontooseen poimia kohteita samanlainen kuraattorina myyntiin. Yksi Kings Lane sai paljon enemmän lähetysaikaa tässä viime episodi, ja kun myynti osui seuraavana aamuna, tapahtuma oli 96 prosenttia loppuunmyyty 3 tuntia osaksi alkua Bullard-Lontoon myynti. Ja keskiviikkona oli kaikkien aikojen ennätys päivittäiseen uusi jäsen yritysostojen ansiosta ominaisuus näyttää.


Bravo hyväksyminen on iso juttu flash myynti sivuston, kun otetaan huomioon kanavan näkee ennätys katsojamäärät aikuisten keskuudessa ikä 18-49. Feldman kertoo, että sivusto on alunperin tekemässä Tastemaker Tag myynti Turnerin viime vuonna, ja One Kings Lane tosiasiallisesti ottanut TV miehistö heitä kuvaamaan matkan vaivaa pitching Bravo kanssa idea käyttää salamaa myynti sivusto tosi-tv. Palattuaan, Feldman kertoo Bravo päättyi edistää käynnistyksen Näytä takia sopii strategisesti.


Nykyään lähetys ei ole perinteisesti mielletään "suoraa toimintaa" markkinointikanavana web startups. Mutta tämä esimerkki One Kings Lane ja Bravo (joka on myös esillä kumppanuuksia Foursquare ja Shazam ) osoittaa valta liittää lähettää seuraavan sukupolven kaupankäyntiin, kuten flash myynti mallia.


Yksi Kings Lane on osoittautunut, että niche kaupankäynti mallia ei vain tehdä suuria userbase (yritys lähestyy 2 miljoonaa käyttäjää, sanoo Feldman), mutta katso tulojen kasvua samoin. Startup kasvoivat tuloja yli 500 prosenttia 2009-2010. Tässä Wall Street Journal haastattelussa , One Kings Lane toimitusjohtaja Doug Mack sanoo, että hän odottaa jatkuvan kasvun (by "satoja prosentteja") myös tänä vuonna. Ja yli 75 prosenttia myynnistä tulee toistaa asiakkaille (Satun kuuluvat tähän luokkaan).


Totuus on, että kaupankäynti on kehittyvä ja myynninedistämiseen käsittelee verkostoja, teknologiayritysten ja muiden sisällöntuottajien on vain yksi tapa, jolla flash myynti sivustot ovat innovatiivisia. Kullattu on yhdistää Pääkirjoitus kanssa kaupankäynti sen foodie sivuston Gilt Taste sekä sen Home ja kalusteet pystysuoraan . Ja kullatut juuri käynnistänyt mielenkiintoisen käsitellä


Ingen kommentarer:

Send en kommentar