torsdag den 20. januar 2011

Miten voit tallentaa omat kuvat?

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/UWxDGQyaDy8/story01.htm:
mxhf kirjoittaa "Tulin juuri takaisin neljän viikon loma Meksikoon. Tämä maa atsteekit ja Maya raunioita ja kävimme paljon niitä. Tarpeetonta sanoa otimme tuhansia kuvia kahdella kameralla. ottaa palasin kotiin huomaan että minun kova-levy ei ole tarpeeksi tilaa pitää ylimääräisiä 16GB että keräsin toisella puolella maapalloa. Nyt minun kiintolevy jo on 250 Gt. Työskentelen ainoastaan kannettavan ja halua muuttaa. Tiedän, että suuremmat levyt tänään. Olen kuitenkin tajunnut, että on tullut aika vihdoin siirtyä oman kuvan kokoelma minun laptop jonnekin muualle. Mutta jos minun pitäisi mennä? Joten, miten voit tallentaa kuvakokoelmaansa? Ja miten pidät varmuuskopioita?. Nämä ovat tietenkin kuvia, haluan pitää elämäni. Joten on hengissä tulipaloja, asuntomurtoja, jne. Mielestäni tietomäärän olen sääntöjä online-tallennus pois. Pitäisikö minun vain saada kaksi USB-levyjä ja lähteä kohtuullisen Tallenna paikka? Mielestäni tämä on yleinen ongelma tänään? Ja kyllä - ennen kuin kysyt - tiedän, että ensimmäinen tehtävä on käydä läpi keräys ja kaatopaikan mitä ei kannata pitää. "

Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar