søndag den 24. juli 2011

Sulkeminen Redemption silmukka Paikallinen kauppa

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ciVdBpvNXy0/:

Kun se tulee paikalliseen kaupankäyntiin, lopullinen palkinto jokainen on menossa, kun nyt on se, miten lähellä lunastusta silmukka. Lunastus silmukka alkaa, kun kuluttaja näkee mainoksen tai tarjouksen paikallinen kauppias, ja päättyy, kun kuluttaja tekee ostoksen ja jotka ostavat voidaan jäljittää takaisin tarjota. Jos tiedät kuka oikeastaan ​​lunastavan tarjoaa ja kuinka paljon he viettävät, voit olla paljon fiksumpia noin säätämistä ja niihin kohdistettuja tarjouksia.


Groupon, LivingSocial, ja muita päivittäisiä käsittelevät sivustot ovat luoneet valtavan arvo painamalla lunastuksen silmukka pisimmälle. Kun joku ostaa päivittäin paljon, että esimerkiksi merkitsee rahaa kauppiaalle. Mutta suurin osa niiden käsittelee Groupon ja LivingSocial eivät seuraa onko ne koskaan lunastettu, saati määrää jokainen kuluttaja todellisuudessa tehtyjen klo kauppoihin ja ravintoloihin, kun ne näkyvät.


Jotta täydellinen ympyrä ja Rata tarjoaa kaikki läpi lunastukset on tarpeen joko hyödyntää maksujärjestelmään tai luoda vaihtoehtoinen tapa seurata lunastusten. Eri yritykset ovat tämän ongelman eri tavoilla, mutta ne lähes kaikki luottavat siirtyminen lähetetään kuponkeja tarjoaa kautta toimitettavissa mobiilisovellukset.


Seuraava Siirry toimitusjohtaja Charlie Kim, joka äskettäin kumppanuuteen kanssa LivingSocial valtaan Päivän tarjoukset koko hänen verkkokaupan, näkee muutoksen kohteena yleisradioimisesta tarjouksia narrowcasting niitä. "Räjäytystyöt ulos paljon kaikille New York ei ole suunnattu", hän sanoo. "Kun lähetys liikaa missään kategoriassa, se on vain paljon melua. Sähköposti vasteet ovat romahtaneet kaikille koko alalla. Mihin on 10% hoitovaste vielä vuosi sitten, nyt puhut 1% 2% tasolle. "Jatkuva ristitulessa sähköpostiviestejä Groupon, LivingSocial, ja jokainen päivän tarjous copycat luo käyttäjän väsymys näkyy laskussa vasteeseen.


Ja siksi Mobile on niin houkutteleva. Jos voit lähettää käsitellä ilmoituksia ihmisten puhelimet perustuu niiden tarkka sijainti ja lähellä kauppoja, olet alkua narrowcasting. Myöhemmin yritykset selvittää, miten kerros tapoja kohdistaa tulojen, sukupuolen ja muita tekijöitä.


Mobile ja paikallinen kauppa kulkevat käsi kädessä. Muutaman kaupungeissa, Groupon testaa ulos Groupon Nyt ja LivingSocial tarjoaa Instant tarjoukset . Molemmissa tapauksissa käsittelee näkyvät mobiilisovellukset ja voi lunastaa heti, eikä tarvitse odottaa päivä paljon mennä elää, kuten on laita niiden säännöllinen päivittäinen käsittelee. Huonona puolena näillä kaupoilla on että Groupon ja LivingSocial ei voi hyödyntää nykyisiä käsitellä kartoitus ja he ovat todella säännös osallistuville kauppiaille iPhonen ja iPads jotta he voivat ottaa vastaan ​​tarjouksia ja Groupon / LivingSocial voi seurata niitä. Yelp on tekemässä jotain vastaavaa jossa sinun täytyy osoittaa lunastuskoodi kauppiaalle puhelimesta.


Foursquare ja Facebook ottavat erilaisen lähestymistavan kautta erillisellä kumppanuuksia American Express. Koska Amex on maksujärjestelmä, se tallentaa käsitellä lunastukset sekä todelliset maksut. Kauppiaiden ja kuluttajien ei tarvitse tehdä mitään erilaiset kuin tavallisesti. Maksa luottokortin ja kauppa on lunastettu. Paitsi se toimii vain, jos sinulla on Amex-kortti ja alennus on tilillesi myöhemmin.


Google yrittää linkittää Google tarjoaa sen Google Wallet , joka vaatii NFC-siru puhelimessa ja NFC lukija kauppiaan kassalle. Sen etuna on työn


Ingen kommentarer:

Send en kommentar