onsdag den 10. august 2011

Metsästys SNES Emulaattori

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/SkpvTwE2LzM/A-Quest-For-the-Perfect-SNES-Emulator:

Nimetön lukija lähettää tämän Ote Opposable Peukut blogi: "Ei vaadi paljon raakaa voimaa pelata Nintendo tai SNES pelejä modernin PC; emulaattorit voisi tehdä sitä 1990-luvulla vain 25MHz prosessoritehoa. Mutta jäljittelemällä niitä vanhat konsolit tarkasti - No, se on toinen haaste kokonaan; tarkka emulaattorit ehkä jopa 3 GHz vallan uskollisesti uudelleen ikääntyminen tech. ... Kuten esimerkiksi verrata spinning Triforce animaatio avaamisesta Legend of Zelda on ZSNES ja bsnes emulaattorit. entisen, triforces täydentää niiden kierrosten aivan liian pian seurauksena CPU käynnissä selvästi yli 40 prosenttia nopeammin kuin todellinen SNES. Nämä ovat pieniä yksityiskohtia, mutta jos sinulla on silmää tarkkuutta, ne voivat olla raivostuttava . ... ensisijainen vaatimukset emulaattori on määrä kertoja sekunnissa yhden prosessorin täytyy synkronoida toiseen. emulaattori on luonnostaan ​​tapahtumaketju. yrittäminen luottaa nykypäivän multi-core prosessorit johtaa kaikenlaisiin ajoitus ongelmia. Take analogisesti kokoonpanolinjalla: yksi henkilö purkaa laatikoita, toisen henkilön skannaa ne, toinen avaa ne, toinen alkaa laskemisesta kohteen yhdessä jne. Synkronointi vastaa pysähtymisen ulos ja poistaminen koko kokoonpanolinjalla, sitten alkaa päälleni uusi tuote. Se on uskomaton osuma läpijuoksu. Se täysin tyhjäksi edut pipelining ja out-of-toimeksiantojen. enemmän sinulla on synkronoida, sitä nopeammin kokoonpanolinjalla on siirtyä pysyä. "


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar