søndag den 4. september 2011

Kysy Engadget: paras Desktop OS lapsille?

Mielenkiintoisia uutisia url:http://www.engadget.com/2011/09/03/ask-engadget-best-desktop-os-for-kids/:


Tiedämme sinulla kysymyksiä, ja jos olet tarpeeksi rohkea pyytää Maailman vastauksia, tässä pistorasiaan tehdä niin. Tämän viikon Kysy Engadget kysely on tulossa meille Ryan, jotka eivät voi odottaa saada hänen kid päähuomio ihmeelliseen maailmaan tietokoneiden. Jos etsit lähettämään tiedusteluun oman, pudota meille viiva kysy [at] Engadget [dawt] com.


"Poikani (viisi vuotta vanha) on komennettiin vaimoni laptop peliään-pelissä ilo viime aikoina, ja se on ajanut hänet höperö. Hän pohjimmiltaan vain pelaa pelejä hän ei (Plants vs. Zombies, Zuma, jne.). Tähän mennessä Hän löytää pelejä hän haluaa (niiden kuvakkeita) ja avaa ne ilman kysymyksiä Windows 7, mutta nyt kun olen tutkii saada hänet oman tietokoneen perustoiminnot olen alkanut ihmetellä, jos ei ole jotain enemmän lapsi -ystävällisiä siellä. Minulla on ollut pintapuolinen kokemus OS X ja Linux (Ubuntu), ja minä olen tekemässä kaikki asentaminen ja asennuksen itse. mitään ajatuksia vanhemmilta? Kiitos! "



Lapset ja tietokoneet. Nyt se resepti Awesomeness. Kaikki uudet (ish) vanhemmat siellä ole mitään kokemusta niiden lapset rakastavat / vihaavat tiettyjä OS? Voit vapaasti pudota neuvoja kommentit alla - Pidetään se älykäs, okei?

Kysy Engadget: paras Desktop OS lapsille? alun perin ilmestynyt Engadget on ti, 03 syyskuu 2011 23:27:00 EDT. Tutustu käyttöoikeusehtoihin syötteitä .



Permalink | | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar