søndag den 4. september 2011

TV pilvessä

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Z6smaF_medE/:

TV cloud

TV siirtyy pilveen. On väistämätöntä, kuten muutkin medioita kirjoista musiikkia yhä suoritetaan Internetin. Netflix, Hulu, ja jopa Apple TV ovat tehneet aluevaltauksia, kun se tulee jakaa perinteisen tv-ohjelmia ja elokuvia Internet-yhteys näytöt. YouTube pitää tarttumalla enemmän huomiotamme, osuus 7 prosenttia vietetty aika internetissä Yhdysvalloissa, mukaan comScore.


Ja silti TV (ja elokuva) teollisuus ovat osoittautumassa kestävät paremmin muutosta kuin mikä tahansa muukin media. Muutos tulee, mutta se ei tapahdu niin nopeasti kuin se on musiikkia, uutisia tai kirjoja.


TV teollisuus kaivaa sisään Starz on kävelymatkan päässä sen sisällöstä käsitellä Netflix. Hulu näyttää olevan luisumassa vettä kun se yrittää myydä itse . Jopa Apple on ottaa kova aika muuttaa mallia. Se äskettäin astui takaisin sen yrittää tarjota tv-asunnot (siirrä me näimme tulevan kuukausi sitten), koska TV verkot koskaan vain osallistunut puolinaisesti.


Mutta ei kukaan oikeastaan ​​epäilystäkään siitä lopulta Internet voittaa täällä murskata jäykkä ohjelmaoppaasta, kaapeli ja satelliitti yritykset työntää alas meidän kurkku? Useimmat meistä vain katsella muutamia kymmeniä kanavia säännöllisesti, mutta joudumme maksamaan 500. Jos voisimme tilata siitä kanavaa kohden tai kohti Näytä perusteella monet olisivat. Se on vain niin ilmeinen, että parempi kokemus alkaa kerroit ihmiset katsovat, mitä he haluavat, kun he haluavat, riippumatta laitteen he haluavat-onko se niiden tv, kannettava tietokone, iPadista tai matkapuhelimeen. Mutta se ei riitä. TV pilvi ei ole vain siirtyminen jakelussa. Kyse on helpompi löytää ja jakaa uusia esityksiä ja muuttaa tapaamme käyttää niitä. Kyse on siitä TV älykkäämpiä (ei oikeastaan ​​olen vain sanoa, että?) Vuonna Viimeisin viesti tästä aiheesta, Asymco n Horace Dediu äskettäin kirjoitti :



Toisin Smartphone joka voi vain on syntynyt hyödyntää Internet, TV ei ole "älykkäät" hyödyntää. "Smartness" on ei laatikkoon vaan ohjelmointia.


Tietenkään en tarkoita siellä puute hyvistä ohjelmointi. Tällä tarkoitan sitä, ettei innovaatioita mikä ohjelma on-työ on palkattu tekemään. Tapa se ja sen jakelu sopii ihmisen elämään. TV-ohjelmat eivät ole muuttuneet puolen vuosisadan ajan. Niissä sama lajityyppejä, samanpituiset samaa liiketoimintamallia, samaa sarjaa, muoto ja ajoitus ja sama arvoketjut kuin silloin, kun "I Love Lucy" ensi-iltansa vuonna 1951. He olettavat ihmiset katsovat TV aikana samaan aikaan joka päivä (tekemättä mitään muuta.) He myös olettaa, ihmiset ovat yhtä vaikuttavat brandimainonnan ja että yleisö on pitkälti homogeenisiä.



TiVo yrittänyt tehdä TV älykkäämpiä, mutta sekin oli pois foxed joita kaapeli-ja satelliitti yritykset, jotka lisäjäsentä sen DVR teknologian ja juuttunut sitä omassa digisovittimia. Vaikka TiVo on nyt pakottaa heidät maksamaan patentin lupamaksuja, TiVo itse on laskussa kuluttajana brändi. Kaikki mitä sinun tarvitsee tehdä, on katsoa kaaviosta Ed Bott klo ZDNet koottu vertaamalla etsii termi "Netflix" vs. "TiVo" ja "Media Center."


Bott toteaa:



Et voinut pyytää selkeää



Ingen kommentarer:

Send en kommentar