søndag den 4. september 2011

Miksi pysyä mukana RSS on myrkyllistä tuottavuus, järki

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/OzR-uL9zHQ8/why-keeping-up-with-rss-is-poisonous-to-productivity-sanity.ars:



Tällä pitkään Vapunpäivä viikonloppuna Yhdysvalloissa Tuomme sinulle joukko mielipidepalstoilla eri Ars kirjailijoita-ja olemme rakkaus on sinua liittyä keskusteluun kommenteissa.


Pinnallisesti RSS tuntuu hyvin niille meistä, jotka haluavat pysyä kaikesta tapahtuu Internet-ja tarkoitan kaikkea. Mitä minuun tulee, käytän RSS säännöllisesti viiden minuutin tarkkuudella aika paljon koko ajan olen hereillä. Käytän RSS sekä työ-ja henkilökohtaisista syistä, se auttaa minua pitämään silmällä käytännössä jokainen tech-sivuston, että asiat varmistaakseen, että olen koskaan puuttuu jotain, plus se antaa minulle varmista olen päälle ystävieni ja perheiden elämää kautta blogeja. Jos ei RSS, en voisi koskaan pysyä mistään. Vai minä?


Kahdesti niin monta viikkoa aikana elokuussa, minun oli pakko mennä ilman kallista RSS-syötteitä. Yksityiskohdista ei ole väliä, oli teknisiä rajoituksia minun Internet-yhteyksiä aikaa, mutta kokemukseni aikana ja sen jälkeen The Great taukoja RSS todella avannut silmäni, miten turhaa se voi itse asiassa olla elämääni. Paitsi minä onnistuvat pysymään päällä tärkeitä tech kamaa hienosti, olin nopeampi ja tuottavampi työskennellessään. Tein myös enemmän tietoisia päätöksiä, joiden henkilötietoja ramblings Halusin itse lukea milloin tahansa, mikä lisää minun keskittyä ja ymmärrystä näistä viroista ja riisu raskaat syyllisyyttä ja velvollisuutta pysyä kaiken.


Rohkenen sanoa, mutta laatu elämäni ja työ parantunut kun menin ilman RSS. Ja mielestäni ehkä myös sinulle.


Lue loput tämän artikkelin ...


Lue kommentteja tähän virkaan





Ingen kommentarer:

Send en kommentar