søndag den 4. september 2011

Lost In Legoland: gazillion tiilet ja Mini Star Wars Geekfest

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/SqmuBr4yuAs/:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mitä tapahtuu kun nörtti tuulet ylös Legoland? Hän on kuormien suodattamaton hauskaa, niinhän.


"WTF? Minun olisi pitänyt säilyttää tämä minun henkilökohtainen blogi. Tämä on saanut mitään tekemistä teknologian kanssa, ja tämä blogi on nimeltään TechCrunch varten itkeä ääneen. Raportti ja kuvia siitä vierailusta teemapuisto ole mitään täällä tässä blogissa. Minä hukkaan pari minuuttia elämästäsi, ja aika on arvokasta. Voit, ja ehkä pitäisi lopettaa ja koskaan käy TechCrunch, ikinä. "


Ok, nyt saimme, että pois tieltä, edelleen hauskaa!


Olin Tanskassa tällä viikolla Seuraava Århusin "Beautiful Virheet konferenssin ja näyttelyitä. Minulla oli hauskaa, kun voi päätellä mietintöäni retkestä. Tein jotain kauheaa, vaikka.


Vuoden kolmannen tapahtumapäivänä oli erillinen konferenssin opettajaa noin seuraava aalto teknologia lapsille kello Billund Center - arvasit oikein - (pieni) Billund . Koska en ollut oikeastaan ​​puhui tilaisuudessa, onnistuin livahtaa ulos kokoushuone, ja käveli kilometrin kadulla, joka kulkee alkuperäinen Lego tehdas, joka sijaitsee aivan Tanskan toiseksi vilkkain lentokenttä, Billund Airport, sekä Legoland Hotel .



Määränpää: teemapuisto Legoland Billund , suosittu turistikohde alun perin avattu vuonna 1968.


Ei epäkunnioitusta Seuraava Århusin järjestäjät joka ystävällisesti kutsui minut tapahtumaan, mutta se oli ylivoimaisesti kohokohta matkani. Eikä vain siksi että se teki minut tuntemaan itseni jälleen lapsi.


Olen jopa saanut joissakin laitteissa, keräävien varoa näyttää vanhemmilta odotustiloissa linjoilla kuin olin aika paljon vain aikuisen puistossa ilman lapsia perässään - yksi mukanasi kannettavan tietokoneen laukku, ei vähemmän. Ah hyvin, ajattelin, olen tottunut tekemään tuskallisia uhrauksia työlleni täällä TechCrunch.


Tässä koholla, 360-astetta ja hieman nopeuttanut video katsaus Legoland Billund puisto:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar