fredag den 7. januar 2011

4G Shocker! Tutkimuksen mukaan kuluttajat haluavat, mitä he eivät ymmärrä

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://www.engadget.com/2011/01/07/4g-shocker-study-finds-consumers-want-what-they-fail-to-underst/:
Olemme varmasti nähneet oman osuutemme 4G laitteiden Las Vegas Sun (no, kongressikeskus) tänä vuonna, mutta kuten arvata saattoi, tuoreessa tutkimuksessa todetaan, että lisääntynyt tietoisuus ei välttämättä ole sama lisäämällä tietoisuutta. Kuten Nielsen Company äskettäin löydetty, suurin osa (54 prosenttia) kuluttajista, jotka tietävät tai välitä 4G oli nojautunut vanha Kansainvälisen teleliiton määritelmä mobiilidatan nopeus yli 100 Mb / s, vaikka lentoyhtiöt ovat tavallaan tehneet heidän omat säännöt (esimerkiksi T-Mobile ja AT & T vaativat niiden HSPA + verkon 4G). Ja mitä tehdä suuri osa ihmisiä, jotka ajattelevat, että 4G jotenkin viittaa iPhone 4? Että yksi on ikuinen pää-Scratcher. Mutta lopulta, tutkimus toteaa, että mitään väliä: lähes kolme kymmenestä kuluttajat valmistautuu ostamaan 4G laitteeseen seuraavan kahdentoista kuukauden aikana. Ja \ siitähän on todella merkitystä, eikö?

4G Shocker! Tutkimuksen mukaan kuluttajat haluavat, mitä he eivät ymmärrä, alun perin ilmestynyt Engadget Pe, 07 tammikuu 2011 10:29:00 EDT. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .

Permalink | lähde Nielsen Company | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar