tirsdag den 9. august 2011

AOL: n Q2: Global mainostuloista Lopuksi jälleen, Nettotappio Narrows

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/FeWCfxp3Z9Y/:

aollogo

Internet-yhteys, sisältöä ja verkkomainonnasta yhtiö AOL (joka myös omistaa TechCrunch) tänä aamuna ilmoitti tulostaan ​​toisella vuosineljänneksellä.


AOL ilmoitti nettotappio 11.800.000 dollaria, verrattuna vuosi-sitten menetys hieman yli 1 miljardia dollaria, joka oli mukana suuri liikearvon alaskirjaus ja korkeampia uudelleenjärjestelykuluja.


Tulot yhteensä tuli klo 542200000 dollaria eli 8 prosenttia verrattuna Q2 2010. Tilaustuloista otti toisen - vaikkakin odotettua - HIT 23 prosentin lasku.


Kuitenkin mainostulot (vihdoin) kasvoi 5 prosenttia 319000000 dollaria jälkeen olennaisesti tasainen Q1 2011 , erityisesti vaikutuksesta huolimatta AOL: n poistuminen tietyistä maista ja toimintaa viime aikoina, ja mainostavan jopa kunnollinen 14 prosenttia.


Lausunnossaan, AOL toimitusjohtaja Tim Armstrong sanoo yhtiön palata globaalin mainonnan kasvuun ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2008 on toinen "vakava askel eteenpäin" in nahkansa AOL brändin.


Osittaiseksi korvaamiseksi mainostulot kasvoivat lasku Haku-ja liikevaihto 17.600.000 dollaria, yhtiö sanoi.


AOL korostaa sen Huffington Post Media Group, joka näki yksilöityjen kävijöiden ylittää 30000000 ("ja New York Times") toukokuussa 2011 mukaan comScore. Käyttäjän kommentit Huffington Postin Q2 ylitti 12 miljoonaa, ja viime aikoina ylitti 100000000 että se aloitettiin.














Yritys:

AOL


IPO:

NYSE: AOL



AOL on maailman mainoksin tuettu Web-yritys, jossa näyttö mainonta verkossa Yhdysvalloissa, huomattava maailmanlaajuinen yleisö, ja sarja suosittu Web brändejä ja tuotteita. Yhtiön strategia ...






Lue lisää








Ingen kommentarer:

Send en kommentar