tirsdag den 9. august 2011

Bloomspot korottaa $ 40 miljoonan todistaa Paikallinen Tarjoukset Malli toimii - ja ne takaavat Se ei

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/VdauIm1R488/:

5A5 Private Offer2

Kanssa Groupon partaalla listautumista pörssiin , ja Google, Facebook, ja lähes kaikki muut kiirehtivät kopioida idea, ei ole epäilystäkään siitä, että malli on ollut valtava hitti kuluttajien keskuudessa. Mutta vielä on joitakin kysymyksiä siitä, kuinka paljon se auttaa ulos tarjoavien yritysten käsittelee. Se on pohjimmiltaan houkuttimena malli, joten menestyksen mittareita voi olla hankala täsmällisesti mitata. Bloomspot on ottaa tämä malli perustuu noin menestys - sekä kauppiaat ja asiakkaat. Ja sijoittajat ostavat sinne big time - pillin mukaan tuore 40 miljoonaa dollaria rahoitusta.


Olla selkeä, Bloomspot ei orientoituvat ympäri ryhmä käsittelee. Sen sijaan he keskittyvät tarjouksia laadukkaita kauppiaat haluavat yhdistyä parhaille asiakkaille. Said toisella tavalla, he eivät etsi lähettää tarjouksia massat, he etsivät yhdistää tiettyjen toimittajien kanssa (toivottavasti) uskolliset kuluttajat. Tarjoaa ne palvelevat paremmin räätälöity erityisiä etuja ja väestötiedot. Ja vielä, he uskovat he ovat nyt naulattu malli, joka toimii.


"Olemme suljettu silmukka liiketoimintamalli," Jasper Malcomson , Bloomspot n toimitusjohtaja ja yksi perustajista, kertoo. Avain, on data.


Bloomspot saa lupaa sekä niiden käyttäjien ja toimittajien tarkastella ja analysoida luottokortin tietoja käytetään paikoissa, joissa Bloomspot on käynnissä tarjous. Näin ne voivat nähdä paitsi että tarjous on käytetty, mutta miten se sillä se auttaa myyjää myymään muita tuotteita asiakkaalle. Kyllä, he haluavat nähdä, jos "houkuttimena" on oikeastaan ​​"houkuttimena", tai oikeastaan ​​vain "menetys". He sitten esittää nämä tiedot takaisin myyjiä täysin avoimesti. ( Tässä on esimerkki siitä, mitä tietojen näyttää , ilmeisesti nimettömiksi niin se voitaisiin tehdä näyte.)


Mutta tässä on todellinen avain: Bloomspot käyttää tätä tietoa ennustaa, kuinka paljon asiakas aikoo viettää kauppias perustuvan tarjouksen. Ja he taata tietty kannattavan viettää. Jos tarjous ei johda, että Bloomspot tekee eron oman komission. Toisin sanoen myyjä todellakaan voi menettää.


Bloomspot on mukava tarpeeksi niiden malli tehdä tämä (sekä tehdä tietoihin täysin läpinäkyvä). He ovat käynnissä niiden erityinen laadukas tarjoaa jo kuukausia, joten ne ovat tiedot takaisin kaikki tämän samoin. He uskovat, he voivat saada täsmällistä ennustaa, kuinka paljon lisämenoja tarjouksen lähettää myyjä.


Okei, mutta miksi asiakas tästä asiasta samaa mieltä - käyttää niiden luottokortin tiedot? Koska Bloomspot tarjoaa heille useita palkintoja osallistumisesta. Ensinnäkin, jos ostat Bloomspot tarjota sitten käyttää samaa luottokorttia kauppiaan kanssa, Bloomspot antaa sinulle 25 prosenttia takaisin seuraava tarjous ostaa. Toiseksi jatkuva käyttö saman luottokortin olennaisesti muuttaa sen jäsenkorttia sinulle. Tämä auttaa Bloomspot osoittaa tiettyjä toimittajia, että olet "suuri mesenaatti", joka pitäisi saada tarjous, ylittävät ne tarjotaan yleisölle.


"Kaikki tämä on tehokkain, kun se ei ole pelkästään säästöjä" Malcomson sanoo. "Se tunnistusjärjestelmässä. Tavallaan se on vähemmän tietoa alennuksista ja säästöjä, ja lisää tunnustamista ja asemaa ", hän sanoo ja huomauttaa, että paikoissa, kuten Las Vegas tehneet tätä jo vuosikymmeniä. Jos vietät paljon rahaa rahapelit, kasino comp muita asioita sinulle. "Monella tapaa se EXA


Ingen kommentarer:

Send en kommentar