tirsdag den 9. august 2011

Nielsen ostaa Markkinointi Analytics Oy

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/5zHDXBHb-Fc/:

nielsen-logo

Nykyään Nielsen ilmoitti se hankkimalla Marketing Analytics, Inc., johtava analytiikan ja Tarkempi suunnittelu ohjelmisto. Yrityksessä työskentelee tällä hetkellä 52 työntekijää, jotka kaikki liittyvät Nielsen joukkue. Kauppaan kuuluu myös hankinta Muu omaisuus, mukaan lukien ohjelmistot ja käynnissä asiakasprojekteja.


Hankinnan tavoitteena on mahdollistaa Nielsen paremmin tarjoavat markkinoijille kulutustavaroiden kanssa "täydellisin ja ajantasainen kuva vaikutuksista median ja markkinoinnin", yhtiö sanoo julkaisu . Tämä olisi selvä etu kehitettäessä markkinointi suunnitelmat eri kanavilla, kuten online-ja offline-mainoksia, myymälä-kampanjat ja kuluttajien tarjouksia.


"Nopeasti liikkuvien kulutustavaroiden markkinoijat edellyttävät kehittynyttä, reaaliaikainen, ennakoivaa analyyttinen näkemys", sanoi John Lewis, toimitusjohtaja, kuluttaja Pohjois-Amerikassa, Nielsen. "Yhdistämällä Nielsenin globaali Marketing Analytics asiantuntemus ja kehittynyt mallintaminen ja skenaarioiden suunnittelu sovelluksia, voimme ajaa arvonnousua globaalia asiakkaita, jotka etsivät optimaalista markkinointi sekoitetaan ja menotaso maksimoida myyntiä."


Markkinointi Analytics on perustettu vuonna 1991, jonka pääkonttori sijaitsee Evanston, Illinoisissa Se on perinteisesti auttanut yritykset mittaavat niiden markkinoinnin suunnitelmia "vaikutus yhdistämällä syvä mallinnus perehtynyttä ohjelmistoja.


Käyttöehdot käsitellä ei julkistettu.














Yritys:

NIELSEN


IPO:

26/1/2011, NLSN



Nielsen on mittaritutkimus yritys, joka seuraa tv, internet ja radio käyttöä maailmanlaajuisesti.






Lue lisää








Ingen kommentarer:

Send en kommentar