fredag den 7. oktober 2011

Kysy Slashdot: oleminen "kanta" Pay As kehittäjä?

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Mtj0uY4QhwE/Ask-Slashdot-Does-Being-Loyal-Pay-As-a-Developer:

Nimetön lukija kirjoittaa "Kun vanhempi kehittäjä pieni IT yrityksen kotipaikka Yhdistyneessä kuningaskunnassa, joka on aikeissa vapauttaa lippulaivahanke, tiedän että jos jättäisin yhtiö nyt, se aiheuttaisi heille joitakin erittäin suuria ongelmia. En m hetkellä koulutus kahden muun Junior-kehittäjät, yrittäen saada heidät vauhtiin tuotteidemme kanssa. Valitettavasti he ovat vielä kaukana ahne teknologioita käytetään - puhumattakaan "mielenkiintoinen" työ ulkoistetaan kehittäjät onnistunut tekemään hyväksy koodia. Yleensä en olisi koskaan pitänyt jättää näin ratkaisevalla hetkellä, olen ollut yritys useita vuosia ja pitävät monet kollegani, mukaan lukien ylimmän, olla ystäviä. Olen kuitenkin ovat lähestyneet toinen yritys, joka on paljon isompi, ja he ovat tarjonneet minulle palkankorotuksen £ 7k tekemään samaa työtä sekä heidän toimisto on käytännössä ulkopuolella minun etuovesta (toisin kuin minun nykyinen 45 minuutin työmatkan kumpaankin suuntaan). Tämä tekisi massiivinen ero minun elämääni. Siitä huolimatta en voi olla tuntematta, että lähteä nyt olisi pettänyt minun ystäviä ja kollegoita. Jotkut ystävät ovat kertoneet minulle, että olen vain ovat "pehmeä" - kuitenkin Taidan että uskollinen. neuvojen? "


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar