fredag den 7. oktober 2011

Ondango laukaisua Let Merchants kääntää Facebook sivut Secure, sosiaali Myymälöitä

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/E-iocYYE81c/:

Screen shot 2011-10-06 at 11.11.06 PM

Virallisesti käynnistää yleisölle tällä viikolla on ratkaisu nimeltään Ondango , jonka avulla yritykset voivat käynnistää omat sosiaaliset kaupankäynnin foorumi Facebookissa. Ostokset järjestelmä voidaan perustaa helposti ja nopeasti antaa asiakkailleen selata ja ostaa niiden suosikki tuotteita ilman koskaan lähteä lämmin rajojen sosiaalinen verkosto.


Toisin sanoen Ondango avulla kauppiaat myyvät tuotteita Facebook-sivulla, tarjota asiakkaille Turvalliset transaktiot mekanismi, kaikki samalla nostaa Facebookin virusten ja sosiaalisia ominaisuuksia. Kuitenkin, kuten sähköisen kaupankäynnin Facebookissa on suhteellisen uusi ominaisuus useimmille Webin, Ondango haluaa varmistaa ratkaisu on niin helppo kauppiaita integroida ja on suunniteltu muodossa he tuntevat, minkä vuoksi kaupat muistuttavat Facebookin näyttää , tuntea ja käytettävyyttä.


Ondango-powered Shop Alla on esimerkki siitä, mitä setup näyttää, tässä tapauksessa Saksan bändi, kuten Ondango pääkonttori Berliinissä. Ratkaisu on saatavilla myös Englanti, Espanja, ja puola.



Ja toisella puolella, päästä tuohon helppokäyttöisyys käyttää asiakkaille, jotka eivät ole erityisen perehtynyt sosiaali kaupankäynti Facebookissa, kaikkein valittamalla osa Ondango on, että se ei vaadi käyttäjät hyväksyvät App pyynnöstä.


On olemassa paljon Facebook kaupankäynnin ratkaisuja avaruudessa, mutta hyväksyminen on ollut hidasta keskuudessa tuotemerkkejä ja kuluttajille. Koska, kuten Ondango Co-perustaja ja toimitusjohtaja José Matías del Pino sanojensa mukaan ajatus, että laittaisit verkkokaupparatkaisuilla päälle Facebook näyttää monimutkaiselta, ja useimmat tuotemerkit ovat juuri alkaneet saada heidän sosiaalisen median joukkueet paikallaan ja käyttää uusia sosiaalisia kanavia markkinoivat ja myyvät tuotteitaan.


Mitä enemmän, käyttäjän näkökulmasta, kuluttajat ovat huolissaan siitä, että Facebook on jotenkin mukana liiketoimessa prosessi, että heidän voi olla tarttumalla niiden luottokorttitiedot, jne., hän sanoo. Niinpä Ondango tarjoaa ratkaisun, jossa kaikki kaupankäynti tapahtuu läpi Facebook sivut, ja käyttäjät ei kohdenneta kauppias sivustoja, mutta prosessien tapahtua käynnistyksen palvelimille, niin että Facebook ei ole pääsyä ostaa tietoja.


Vaikka Ondango tarjoaa käyttäjille mahdollisuuden osakeostot ystäviensä kanssa, kommentteja, subcomments, ja post ostot niiden seinät, todellinen painopiste, de Pino toistaa, on muuntokurssi sen kaupoista. Siksi käynnistyksen iski design joka näyttää se toteutettiin Facebook, on yksinkertainen ja helppokäyttöinen, eikä vaadi App pyynnöstä.


Tietenkin, vesillelaskua App ostopyynnön antaa isäntä (kuten Ondango) pääsy käyttäjän Facebook-data, ja kun toimitusjohtaja sanoi, että tietysti kaikki yritykset haluavat tutustua tähän, Ondango löysi aikana beta että 80 prosenttia Käyttäjien laskisi ulos Ostojen, kun he saivat App pyynnöstä.


Joten, vaikka Ondango välttämättä pysty hyödyntämään tiedonlouhinta ja rajat edistäminen et al, he ovat rakentaneet ratkaisun, että kuluttajat voivat luottaa - ja että luottamus, ratkaisu, joka toivottavasti kannustaa muuntaminen kauppiaille.


Siitä, miten käynnistyksen aikoo tehdä rahaa? Ondango veloita kuukausimaksuun sekä pieni palvelumaksu, alle kolme eri suunnitelmia koon ja varastot Shop. ( Lukijat voivat Tutustu lisää hinnoittelusta täältä .) Käynnistys on myös tällä hetkellä tarjoaa 30 päivän ilmaisen kokeilujakson uusille käyttäjille.


Ondango on valmistunut perustaja instituutti Berliinissä, ja houkutteli 50-plus asiakkaiden ja 150


Ingen kommentarer:

Send en kommentar